کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

نظرسنجی‌ها در باره جایگزینی ریاست جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد چه می‎گوید

26 آذر 1396 ساعت 2:58


نظرسنجی (گزینه ریاست جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد) در کانال تلگرامی سایت خبری کبنا برای مخاطبان به اشتراک گذاشته شد که در این نظرسنجی هزار و ۳۷۹ نفر شرکت کردند.
به گزارش کبنا، نظرسنجی (گزینه ریاست جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد) در کانال تلگرامی سایت خبری کبنا برای مخاطبان OPEN (باز) شد که سه هزار و ۹۹۹ نفر این نظرسنجی را مشاهده و از این تعداد هزار و ۳۷۹ نفر در این نظرسنجی شرکت کردند.
در سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد افرادی باسابقه و تجربه بالای مدیریتی همانند؛ ابوالحسن صداقت کیش، شهرام عسکری و قدرت‌الله ویسی کار می‌کنند که در کنار این‌‌ها جوان‌ترهای مثل فضل‌الله آذرفر و منوچهر محمدی نیز در سمت روسای ادارات شهرستان‌های بویراحمد و دنا کار کرده‌اند و امروز این افراد برای ریاست جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد مطرح هستند.
البته در کنار این افراد نام وحید محمدی‌تبار برای گزینه ریاست جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد نیز مطرح شد. محمدی‌تبار سال‌ها در استانداری کهگیلویه و بویراحمد مشغول به فعالیت و همچنین عضو نظام مهندسی کشاورزی استان و او نیز از چهره‌های شناخته شده سیاسی و حامی دولت تدبیر و امید است.
در نظرسنجی که این پایگاه خبری برگزار کرد، وحید محمدی‌تبار توانست ۲۴ درصد از آراء رأی دهندگان را به خود اختصاص دهد و فضل‌الله آذرفر جوان نیز توانست از مجموع هزار و ۳۷۹ نفر رأی دهنده، ۴۱۳ رأی (یعنی ۳۰ درصد) را به خود اختصاص دهد. آذرفر رتبه اول را در این نظرسنجی کسب کرد. آذرفر نشان داد که عملکردش در اداره جهاد کشاورزی دنا رضایتبخش بوده است.
اهالی ساختمان جهاد کشاورزی برای محمدی‌تبار که گزینه‌ای خارج از این جهاد می‌باشد، سنگ تمام گذاشتند.
بعد از این دو ابوالحسن صداقت کیش که محبوبیت خاصی در بین هوادارانش دارد، رتبه سوم این نظرسنجی را به خود اختصاص داد، او ۱۷ درصد آرا یعنی ۲۳۹ رأی از مجموع هزار و ۳۷۹ رأی دهندگان را کسب کرد تا نشان دهد بعد از جعفر گوهرگانی جایگاه ویژه‌ای در سازمان جهاد کشاورزی دارد.
عباس صلاحی‌اردکانی در جایگاه چهارم قرار گرفت تا نشان دهد بیش از محمد امیری اردکانی که از هم ولایتی‌های خودش است، نزد همکارانش در سازمان محبوبیت دارد.
بویراحمدی‌ها فضل‌الله آذرفر را بر منوچهر محمدی و مجید علی‌پور ترجیح دادند، محمدی عملکردش در سازمان جهاد کشاورزی بویراحمد ممتاز بود و مجید علی‌پور مدیرکل فعلی امور عشایر نیز در این رقابت نتوانست برای خودش جایگاه ویژه‌ای داشته باشد.
اگر چه در این نظرسنجی افراد زیادی محک نخوردند، اما به دلیل استطاعت‌شان می‌توانستند در این رقابت حضور داشته باشند، قدرت الله ویسی یکی از این افراد بود.
 

 


کد مطلب: 300467

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/300467/نظرسنجی-ها-باره-جایگزینی-ریاست-جهاد-کشاورزی-کهگیلویه-بویراحمد-می-گوید

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1