کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

واکنش تند نگین‌تاجی به انتصاب معاونین شهرداری یاسوج: خدمت کنیم نه معامله

25 آذر 1396 ساعت 0:02


فرشاد نگین‌تاجی عضو شورای اسلامی شهر یاسوج به انتخاب معاونین شهردار واکنش نشان داد و نوشت: از مردم رأی اعتماد گرفته‌ایم، خدمت کنیم نه معامله.
به گزارش کبنا، از یاسوج فرشاد نگین تاجی عضو شورای اسلامی شهر یاسوج که با کسب ۱۸ هزار رأی نفر اول انتخابات پنجمین دوره شورای اسلامی شهر یاسوج شد، در کانال تلگرامی نوشت: از مردم رأی اعتماد گرفته‌ایم، خدمت کنیم نه معامله.
نگین‌تاجی همچنین در کانال تلگرامی خود مصاحبه‌ای از خود منتشر کرده است که در آن توضیحاتی پیرامون گفت‌وگو مسعود خوبانی دیگر عضو شورای اسلامی شهر یاسوج با رسانه‌ها داده است.
فرشاد نگین تاجی که در حال حاضر در کشور سنگاپور، دوره بین المللی آموزش مدیریت و طراحی شهری را سپری می‌کند، گفت: مصاحبه آقای دکتر خوبانی، یک مصاحبه بر اساس اصل صداقت بوده و رسانه‌ها بجای دامن زدن به مسائل حاشیه ای، باید از صداقت و شفافیت این انسان شریف تمجید کنند.
نگین تاجی ادامه داد: هدف ما در شورای شهر تصمیم سازی درخصوص توسعهٔ همه جانبه شهری است و سهم خواهی در شورای شهر، ما را از این هدف دور و وارد حاشیه خواهد کرد، با توجه به اینکه نیازهای شهری وشهروندان فراتر و پیچیده تراز آن چیزی است که ما متصور هستیم، لذا سهم خواهی، سطح بسیار پایین و تنزل یافته ای از تفکر در شهرداری یاسوج است که تا کنون مدیریت شهری را فلج نموده و قربانیان تنها مردم هستند
وی با بیان اینکه به انتخاب شهردار احترام خواهد گذاشت بیان کرد: همهٔ افرادی که انتخاب شهردار محترم جهت معاونت‌ها هستند از دوستان من هستند اما توصیهٔ برادرانهٔ من این است که تنها در جهت ساختن شهری آباد گام بردارند نه ساختن و تحقق امال و ارزوهای طیفی خاص، و با رعایت این شرایط من و سایر دوستانم در شورای شهر کاملاً کمک کار و همر آه خواهیم بود.
نفر اول انتخابات شورای شهر یاسوج ادامه داد: مادامی که افراد برگزیده توسط شهردار محترم در جهت منافع عموم گام بردارند ما نیز آن‌ها را یاری خواهیم کرد اما اگر خدای ناکرده تلاش دوستان در جهت منافع شخصی و افراد خاص باشد، ایستادگی خواهیم کرد.
فرشاد نگین تاجی ادامه داد: در جلسات متعد دی که اعضای شو را و شهردار با آیت الله ملک حسینی، استاندار محترم جناب دکتر احمدی، حاج زارعی و سایر مسوولان داشته‌ایم، همگی مستقیماً خواستار این مساله بودند که اعضای شورا سهم خواهی نداشته باشند، و شهردار، این مساله را مدیریت نماید و تنها بفکر توسعه شهر باشید و حتی جناب استاند آر و نماینده محترم در مجلس شورای اسلامی تاکید فرمودند که ماد امی که شور آ همسو نباشد، و سهم خواهی بر مدیریت شهری سایه بیندازد، از محلهای بودجه ای که در اختیارشان هستند، در اختیار شهردار و شهرداری قرار نخواهند داد و به هیچ عنوان، شورا و شهردار را همراهی نخواهند کرد.
نگین تاجی گفت: وقتی این موارد مستقیماً از سوی بزرگان فوق الذ کر، مستقیماً بیان می‌شود، اگر به غیران عمل شود یعنی، توجه ننودن و نخواستن و معامله گری بر سر منافع مردم که قطعاً واکنش مردم را در پی خواهد داشت.
وی در انتها گفت: هدف من از حضور در سنگاپور و شرکت در این دوره بین المللی کمک به توسعه و مدیریت و طراحی شهری است چرا که دغدغه اصلی ما همین است و نه سهم خواهی!
و از همهٔ همکارانم در شورای شهر صمیمانه خواستارم که بزرگ بیندیشیم و افق‌های دور برای شهروندان ترسیم کنیم، و خودمان را درگیر جزییات نکنیم تنها ناظر بر عملکرد شهردار باشیم، چرا که ما برخاسته از مردمیم
 


کد مطلب: 300253

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/300253/واکنش-تند-نگین-تاجی-انتصاب-معاونین-شهرداری-یاسوج-خدمت-کنیم-نه-معامله

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1