کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

چه کسی رئیس جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد می‌شود؟ مخاطبان نظر دهند + اسامی گزینه‌ها

25 آذر 1396 ساعت 0:11


گزینه‌های احتمالی جایگزین جعفر گوهرگانی رئیس جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد مشخص شد.
 
به گزارش کبنا از یاسوج، با رفتن جعفر گوهرگانی رئیس جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد به مقر استانداری گمانه‌زنی‌های پیرامون جانشینی او در محافل گوناگون سیاسی و اجتماعی مطرح می‌شود.
در چند هفته اخیر، گروهی از تهران به استان کهگیلویه و بویراحمد آمدند و با معرفی شدگان از سوی نمایندگان مجلس و استاندار و گوهرگانی رئیس جهاد کشاورزی مصاحبه انجام دادند. گروه مصاحبه‌گر که از ستاد انتصابات وزارت جهاد کشاورزی مأموریت یافته بودند که در استان کهگیلویه و بویراحمد برای جایگزینی جعفر گوهرگانی تصمیم‌گیری کنند، با آقایان مجید علی‌پور، شهرام عسکری، الیاس تاج‌الدینی، علی علیرضا‌نژاد، عباس صلاحی‌اردکانی، محمد امیری، منوچهر محمدی،ابوالحسن صداقت‌کیش، ابوالفضل آذرفر و سید عبدالمحمد محمدی و وحید محمدی‌تبار وارد مصاحبه و گفت‌وگو شدند.

به گزارش کبنا، در روزهای آینده نتیجه مصاحبه این افراد به استانداری کهگیلویه و بویراحمد می‌آید و دست جانشین جعفر گوهرگانی بالا می‌رود.
 
مجید علی‌پور مدیرکل امور عشایر کهگیلویه و بویراحمد است، او ۱۴ سال سابقه دارد. و از شهرستان بویراحمد است.

-------------------
ابوالفضل آذرفر رئیس اداره جهاد کشاورزی شهرستان دنا و او فردی جوان و پرکار نیز است. ایرادی که از او گرفته می‌شود، اگر چه این نوع ایرادها فقط در استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد؛ این است که او طرفدار ستار هدایت‌خواه بود و بعداً به سمت غلام‌محمد زارعی نماینده بویراحمد و دنا آمد، او اهل شهرستان دنا است.

--------------------
شهرام عسکری در حال حاضر معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد می‌باشد و او یکی از جوان‌ترین و متخصص‌ترین مسوولان استان کهگیلویه و بویراحمد نیز به شمار می‌رود. او اهل شهرستان باشت است.

--------------------
علی علیرضا‌‍نژاد رئیس مرکز شرکت خدمات حمایتی جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد است. او نیز از افراد باسابقه و اهل شهرستان گچساران است.
--------------------
منوچهر محمدی رئیس اداره جهاد کشاورزی شهرستان بویراحمد نیز یکی دیگر از گزینه‌های احتمالی جایگزین جعفر گوهرگانی است. او از حامیان جدی غلام‌محمد زارعی می‌باشد.

--------------------
ابوالحسن صداقت‌کیش، قائم مقام جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد، جانباز و از افراد با سابقه سازمان جهاد کشاورزی محسوب می‌شود. او اهل شهرستان کهگیلویه است.


--------------------
عباس صلاحی‌اردکانی، او مدیر مرکز تحقیقات جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد است، حرف‌ زیادی از عملکرد او شنیده نشد و گفته می‌شود که جعفرگوهرگانی او را برای جایگزینی خود مناسب‌تر می‌داند. گر چه این سخن در هیچ مکان رسمی و حتی از سوی یک منبع رسمی بیان نشده است.

--------------------
الیاس تاج‌الدینی مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد می‌باشد، و اهل شهرستان کهگیلویه است.

--------------------
وحید محمدی‌تبار از مدیران جوان و با سابقه در دولت تدبیر و امید، مشاور اشتغال و اقتصادی استاندار، کارشناس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی و از مدیران استانداری کهگیلویه و بویراحمد است. او همچنین عضو نظام مهندسی کشاوزی و ۱۰ سال کارشناس هماهنگی امور کشاورزی دفتر امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد است. محمدی‌تبار از چهره‌های فعال سیاسی استان نیز به شمار می‌رود. همچنین از وحید محمدی‌تبار نیز به عنوان گزینه‌های احتمالی جایگزین مجید علی‌پور در امور عشایر استان کهگیلویه و بویراحمد نیز نام برده می‌شود.

--------------------
سید عبدالمحمد محمدی رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد کشاورزی گچساران نیز یکی دیگر از گزینه‌های جایگزین جعفر گوهرگانی است.

--------------------
محمد امیری‌اردکانی مدیر ترویج جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد نیز برای این مسوولیت مطرح است. او از نیروهای باتجربه و کارکشته جهادکشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد به شمار می‌رود. او اهل اردکان است.


 
به گزارش کبنا، جعفر گوهرگانی معاون امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد می‌شود.


کد مطلب: 300085

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/300085/کسی-رئیس-جهاد-کشاورزی-کهگیلویه-بویراحمد-می-شود-مخاطبان-نظر-دهند-اسامی-گزینه-ها

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1