کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

زارعی: اگر نمی‌توانید گره‌ای را باز کنید، گره مشکلات نباشید / کارهای عام‌المنفعه بر کارهای شخصی ارجحیت داشته باشد

23 آذر 1396 ساعت 20:12


نماینده بویراحمد و دنا گفت: باید کارهای عام‌المنفعه بر کارهای شخصی ارجحیت داشته باشد و این مسئله نیز باید با وجدان‌کاری، عمل و رفتارهای مناسب اسلامی ریل‌گذاری شود.
به گزارش کبنا از یاسوج، عصر امروز اولین نشست شورای بانوان مجمع خیرین سلامت کهگیلویه و بویراحمد با حضور حسینعلی شهریاری رئیس کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی و دبیرکل مجمع خیرین سلامت کشور، غلام‌محمد زارعی نماینده بویراحمد و دنا و محمدرضا نیکبخت رئیس مجمع خیرین سلامت استان و اعضای این مجمع در سالن کنفرانس بیمارستان امام سجاد(ع) یاسوج برگزار شد.
غلام‌محمد زارعی نماینده بویراحمد و دنا در این آئین با اشاره به اهمیت نظام خانواده و سلامت مردم، اظهار کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد و به ویژه در شهرستان بویراحمد وضعیت بیمارستان‌های ما و به طورکلی نظام سلامت شرایط بسیار بهتری نسبت به گذشته دارد.
نماینده بویراحمد و دنا در ادامه با بیان اینکه خیر بودن به این نیست که دست‌مان را توی جیب‌مان بگذاریم و بگوییم خیر بهداشت و درمان هستیم، بیان کرد: خیر بودن برای موضوع یعنی داشتن احساس وظیفه و همدردی با هم‌نوع خود است. خیر بودن یعنی اینکه برای احساس ایجاد رضایت‌مندی مردم و احساس مسوولیت داشتن نسبت به انسان‌های دیگر است.
وی افزود: اگر نمی‌توانید گره‌ای را باز کنید، گره مشکلات نباشید، باید با تعامل و رایزنی با مسوولان و خیرین فرصت‌های کمک به مردم را از دست ندهید.
این نماینده مجلس با بیان اینکه بر اساس روایات و احادیث ما خدمت به مردم و بشر و هم‌نوع فضیلت مهم اخلاقی به شمار می‌رود، افزود: در برابر مسوولیت‌های کوچک و بزرگ صادقانه تلاش کنید.
زارعی در بخش دیگری از سخنان خود، اظهار داشت: سلامت همواره یکی از اولویت‌های کشورهای توسعه یافته است، متأسفانه هزینه درمان و سلامت خانوارها بسیار بالا است به طوریکه درب یخچال هر خانواده‌ای را که باز می‌کنیم، شاهد انواع دارو نیز هستیم.
وی افزود: باید کارهای عام‌المنفعه بر کارهای شخصی ارجحیت داشته باشد و این مسئله نیز باید با وجدان‌کاری، عمل و رفتارهای مناسب اسلامی ریل‌گذاری شود.
زارعی گفت: مجمع خیرین سلامت تلاش‌های زیادی کرده‌اند، اما باید با شناسایی نیازهای جامعه گام‌های بیشتری در راستای سلامت و درمان مردم بردارند.
نماینده بویراحمد و دنا با اشاره به اینکه نظام خانواده بر رشد و شکوفایی جامعه تاثیر بسزایی دارد، اظهار کرد: همواره باید بکوشیم که نظام خانواده ما از هر گونه آسیب‌های اجتماعی ناشی از عدم سلامت جسمی، و بعضاً روحی که عمدتاً ریشه آنها در فقر است، حفظ شود.
این نماینده مجلس با بیان اینکه فرهنگ خیر سلامت باید در جامعه ترویج پیدا کند، اظهار داشت: آقای شهریاری نماینده مردم شریف زاهذان در مجلس یکی از مدیران و نمایندگان خوب و ارزشمند کشورمان است، او به تک تک نامه‌های مردم به دقت پاسخ می‌داد. من در صحن مجلس این توفیق را پیدا کردم که صندلی من با او کنار هم باشد و از نزدیک شاهد تلاش‌ها و خدمات صادقانه او به مردم بوده‌ام.
به گزارش کبنا، همچنین عصر امروز با حضور حسینعلی شهریاری رئیس کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی و دبیرکل مجمع خیرین سلامت کشور، غلام‌محمد زارعی نماینده بویراحمد و دنا و محمدرضا نیکبخت رئیس مجمع خیرین سلامت استان، خانواده مهریار شریف (سرمایه‌گذار و مدیرعامل فقید کارخانه بزرگ سینره) کلینیک بیماران خاص یاسوج در بیمارستان امام سجاد(ع) کلنگ‌زنی شد.


کد مطلب: 299979

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/299979/زارعی-اگر-نمی-توانید-گره-ای-باز-کنید-گره-مشکلات-نباشید-کارهای-عام-المنفعه-شخصی-ارجحیت-داشته-باشد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1