کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مهر «سینره» یار بیماران خاص کهگیلویه و بویراحمد شد / کلنگ‌زنی کلینیک جامع بیماران خاص در یاسوج (+تصاویر)

23 آذر 1396 ساعت 19:48


کلینیک جامع بیماران خاص یاسوج با حضور مسوولان کشوری و استانی کلنگ‌زنی شد.
عصر امروز با حضور حسینعلی شهریاری رئیس کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی و دبیرکل مجمع خیرین سلامت کشور، غلام‌محمد زارعی نماینده بویراحمد و دنا و محمدرضا نیکبخت رئیس مجمع خیرین سلامت استان، خانواده مهریار شریف (سرمایه‌گذار و مدیرعامل فقید کارخانه بزرگ سینره) کلینیک بیماران خاص یاسوج در بیمارستان امام سجاد(ع) کلنگ‌زنی شد.
به گزارش کبنا، این کلینیک به همت خانواده مرحوم مهریار شریف سرمایه‌گذار و مدیرعامل فقید کارخانه بزرگ سینره در بیمارستان امام سجاد(ع) یاسوج کلنگ‌زنی شد.
قربانی مدیر کارخانه بزرگ سینره یاسوج در این آئین اظهار کرد: این کلینیک به یاد مرحوم «شریف» سرمایه‌گذار و مدیرعامل فقید کارخانه سینره و با نیت خیر خانواده آن مرحوم احداث می‌شود.
وی در ادامه افزود: این کلینیک با زیربنای ۵۰۰ مترمربع  و در سه طبقه احداث می‌شود.
مدیرعامل کارخانه بزرگ سینره در ادامه گفت: این پروژه با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال در این بیمارستان ساخته می‌‍شود.
محمدرضا نیکبخت رئیس مجمع خیرین سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد در این آئین با قدردانی از خانواده مرحوم مهریار شریف، اظهار داشت: این کلینیک با کارفرمایی مجمع خیرین سلامت و نظارت دانشگاه علوم پزشکی استان و همچنین با بهره‌برداری بیمارستان امام سجاد(ع) احداث خواهد شد و امیدواریم که با ساخت این کلینیک گام موثری در راستای بهبود وضعیت سلامت و درمان مردم استان برداشته شود.


کد مطلب: 299972

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/299972/مهر-سینره-یار-بیماران-خاص-کهگیلویه-بویراحمد-کلنگ-زنی-کلینیک-جامع-یاسوج-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1