کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

اولین دوره کوتاه مدت روزنامه نگاری برگزار می‌شود

23 آذر 1396 ساعت 17:00


مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی از برگزاری اولین دوره کوتاه مدت روزنامه نگاری مقدماتی با حضور اساتید برجسته حوزه خبردر استان خبر داد.
به گزارش کبنا، رضا دهبانی پور گفت: با توجه به وعده این اداره کل به خبرنگاران در روز خبرنگار و با پیگیری‌های انجام گرفته دوره آموزش مقدماتی روزنامه نگاری در آذر و دی ماه ۹۶ در یاسوج برگزار می‌شود.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه این دوره در ۵ سر فصل برگزار می‌شود گفت: این گارگاه آموزشی با موضوعات خبرنویسی، شیوه نگارش فارسی در مطبوعات، تکنیک‌های مصاحبه، اصول روابط عمومی و اصول گزارش نویسی با حضور دکتر شکری خانقاه، اسماعیلی، دکتر پاکدهی برگزار می‌شود.
دهبانی پور هدف از برگزاری این دوره آموزشی را ارتقاع سطح دانش خبرنگاران و تربیت خبرنگاران بصورت حرفه ای دانست و افزود: این دوره در یک بازده زمانی ۵ هفته ای برگزار می‌شود.
وی گفت: بعد از پایان این دوره از شرکت کنندگان آزمون جامع و سپس گواهی پایان دوره صادر می‌شود.
دهبانی پور شرط ورود به دوره‌های پیشرفته بعدی خبرنگاران را داشتن گواهی این دوره دانست و گفت: فقط اعضای خانه مطبوعات می‌توانند در این دوره آموزشی شرکت کنند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان شرط حمایت از خبرنگاران در عرصه‌های مختلف خبری را منوط به گذراندن این دوره آموزشی دانست.


کد مطلب: 299897

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/299897/اولین-دوره-کوتاه-مدت-روزنامه-نگاری-برگزار-می-شود

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1