کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

دیدار «مرجان کاووسی» با اعضای حزب اراده ملت استان کهگیلویه و بویراحمد / رحیمی‌پور: فضای نقد به رشد و بالندگی جامعه کمک خواهد کرد

23 آذر 1396 ساعت 13:46


عضو شورای سیاست‌گذاری حزب اراده ملت ایران با اعضای این حزب در استان کهگیلویه و بویراحمد دیدار کرد.
به گزارش کبنا از یاسوج، مرجان کاووسی عصر روز (۲۱ آذرماه ۹۶) بعد از دیدار با مجمع بانوان اصلاح‌طلب در دفتر حزب اراده ملت ایران در استان کهگیلویه و بویراحمد حاضر و با اعضای این حزب در استان دیدار کرد.
در این دیدار که مباحث مختلفی پیرامون مسائل حزب و کشور مطرح شد، وحید توانا، شفیع رحیمی‌پور (دبیر حزب اراده ملت ایران)، بنام، سیده زهرا حسینی، محبوبه آذرگشسب نیز حضور داشتند.
شفیع رحیمی‌پور دبیر حزب اراده ملت ایران ضمن خیرمقدم، اظهار کرد: باید از تمام احزاب سیاسی و بویژه احزاب اصلاح‌طلب در ایام روز دانشجو برای حضور در دانشگاه‌ها دعوت شوند تا دانشجویان با دیدگاه‌ها و نظرات آنها آشنا شوند.
وی اقزود: احزاب اصلاح‌طلب در انتخابات ریاست جمهوری از آقای دکتر روحانی حمایت کردند و اکنون این احزاب باید پاسخگوی سوولات جوانان و وعده‌های که آقای روحانی داده‌اند باشند.
دبیر حزب اراده ملت ایران با بیان اینکه یکی از وعده‌های روحانی برداشتن فضای امنیتی حاکم بر دانشگاه‌ها بود، افزود: فضاهای امنیتی در دانشگاه‌ها باید برداشته شود و دیگری چیزی به عنوان دانشجوی ستاره دار نباید داشته باشیم.
رحیمی‌پور اضافه کرد: بدون شک در فضای آزاد و نقد کشور به رشد و بالندگی می‌رسد و دانشجویان باید در تمام زمینه‌ها به ویژه مسائلی همانند آسیب‌های اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی مطالبه‌گر و پرسشگر باشند.
وی افزود: باید جوانان ما، دانشجویان و رسانه‌های ما علت اینکه چرا ما دچار رکود، تورم و بیکاری در سطح جامعه هستیم را جویا شوند، بنا بر این باید در یک فضای آزاد و منطقی و در چارچوب نظام اسلامی این کار صورت گیرد. تا راهکارهایی برای برون رفت این مشکلات ارائه شود.
دبیر حزب اراده ملت ایران تصریح کرد: فضای نقد و بررسی مسائل مختلف کشور، قطعاً رشد و بالندگی را در تمام امورات رقم خواهد زد.
 
 


کد مطلب: 299795

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/299795/دیدار-مرجان-کاووسی-اعضای-حزب-اراده-ملت-استان-کهگیلویه-بویراحمد-رحیمی-پور-فضای-نقد-رشد-بالندگی-جامعه-کمک-خواهد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1