کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

اجرای چندین پروژه آبرسانی در مناطق روستایی باشت

23 آذر 1396 ساعت 12:35


مدیر  اداره آب و فاضلاب روستایی شهرستان باشت از اجرای چند پروژه آبرسانی به مناطق روستایی این شهرستان خبر داد.
به گزارش کبنا از باشت، امین محمدی با تشریح این پروژه ها اظهار داشت: پروژه آبرسانی تل مویزی والکان با ۵ میلیارد ریال اعتبار در حال اجراست.
وی منابع تأمین اعتبار این پروژه را بنیاد برکت و اعتبارات استانی اعلام کرد و افزود: ۵۰ درصد اعتبار پروژه را بنیاد برکت و ۵۰ درصد دیگر از طریق اعتبارات استانی تأمین می شود.
محمدی این پروژه را شامل ۲/۵ کیلومتر خط انتقال و۴کیلومتر شبکه توزیع و انشعابات داخلی و همچنین ساخت یک باب مخزن ۲۰۰مترمکعبی اعلام کرد و ادامه داد: با اجرای این پروژه خط انتقال و شبکه توزیع روستاهای تل مویزی والکان که حدود ۹۰ خانوار با جمعیت ۵۰۰ نفری به طور کامل تعویض و آب سالم و۱۰۰درصد بهداشتی مردم این روستاها تامین می شود.
مدیر اداره آب و فاضلاب روستایی شهرستان باشت تأمین اعتبار این پروژه را نتیجه پیگیری های نماینده مردم شهرستان گچساران و باشت در مجلس، فرماندار شهرستان باشت ومساعدت مدیرعامل شرکت آبو فاضلاب روستایی استان ذکر کرد و گفت: هم اکنون پروژه های آبرسانی دیگر این شهرستان شامل پروژهای آبرسانی برغون وگروس ، دلی رباط و گوهرگان در حال اجرا می باشد.
محمدی ابراز کرد: با اجرای این پروژه ها، تحول بزرگی در شبکه آبرسانی روستاهای این شهرستان صورت گرفته و تمامی روستاهای تحت پوشش آب فاضلاب روستایی باشت از آب سالم و بهداشتی برخوردار می شوند.
وی گفت: آب و فاضلاب روستایی شهرستان باشت ۳۵۰۰مشترک با جمعیتی حدود ۱۴هزار نفر را تحت پوشش دارد.
خبر: فتح الله پوران پور


کد مطلب: 299768

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/299768/اجرای-چندین-پروژه-آبرسانی-مناطق-روستایی-باشت

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1