کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مرکز طب کار و آزمایشگاه سل و آب در چرام راه اندازی شد

21 آذر 1396 ساعت 14:31


با حضور معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد آزمایشگاه سل,آب و مرکز مشاوره بیمارهای رفتاری در چرام افتتاح شد
به گزارش کبنا,ظهرامروز با حضور معاون دانشگاه علوم پزشکی استان و هیات همراه ،امام جمعه چرام و رئیس شبکه بهداشت و درمان و نماینده فرماندار ,آزمایشگاه سل , آب و مرکز مشاوره بیماری های رفتاری و مرکز طب کاردر چرام افتتاح شد.

نعیمی معاون دانشگاه علوم پزشکی استان در حاشیه این افتتاح ها و در گفت و گو با خبرنگاران گفت:افتتاح آزمایشگاه سل,آب و مرکز طب کارو مرکز مشاوره بیمارهای رفتاری به همت مدیرشبکه بهداشت و درمان چرام و با اعتباری بالغ بر۱۰۰میلیون تومان شامل تجهیزات اداری و آزمایشگاهی با حضور مسئولان راه اندازی شد.
وی افزود:اهمیت راه اندازی مرکز مشاوره بیماری های رفتاری مثل ایدز,دیابت و بیماری های ژنتیکی که نیاز است و از پتانسیل های نیروی انسانی موجود این کار شروع شد.
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان با اشاره به راه اندازی آزمایشگاه سل گفت:هرچند این بیماری درمنطقه چرام پاک است و مشکلی ندارد ولی به لحاظ کارکرد پیشگیرانه که جمعیت هدف تحت نظر باشد این کار با تجهیزات کامل و استقرار کارشناسان انجام شد.
نعیمی با اشارع به افتتاح مرکز طب کار در ساختمان کلنیک پزشکان متخصص گفت:۲۲۱۰کارگاه در سطح شهرستان چرام که بالغ بر ۵۰۰نفر در آنها شاغل هستند که با راه اندازی این مرکز آسیب ها و ارجاعاتی که به شهرستان های همجوار انجام می شود با حداقل هزینه در شهر چرام انجام خواهد شد.
براساس این گزارش ,معاون دانشگاه علوم پزشکی استان و مدیر شبکه بهداشت چرام و آموزش و پرورش همچنین از طرح حیاط پویا که در مدارس چرام طراحی شده بود بازدید کردند.
 


کد مطلب: 299383

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/299383/مرکز-طب-کار-آزمایشگاه-سل-آب-چرام-راه-اندازی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1