کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

معارفه در معارفه؛ مدیرکل حوزه استانداری کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد

21 آذر 1396 ساعت 13:33


استاندار کهگیلویه و بویراحمد «مجتبی مرادی نوروزی» را به عنوان مشاور و مدیر کل حوزه استانداری معرفی کرد.

به گزارش کبنا، علی محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در مراسم تکریم و معارفه معاونین سابق و جدید امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد مشاور و مدیرکل حوزه استانداری کهگیلویه و بویراحمد را معارفه کرد و گفت: بنا به فرموده رئیس جمهور محترم مبنی بر استفاده از جوانان آقای مجتبی مرادی نوروزی را به عنوان مشاور و مدیر کل حوزه استانداری که از نیروهای وزارت کشور نیز است، منصوب کردیم.
 
در متن حکم وی آمده است: نظر به مراتب تدین، تخصص، شایستگی علمی و تجارب ارزشمند جنابعالی و در راستای تحقق منویات ریاست محترم جمهوری در بکارگیری جوانان در عرصه‌های مدیریتی بدینویسیله به عنوان "مشاور و مدیرکل حوزه استاندار " منصوب می‌شوید.
برقراری ارتباط با واحدهای استانی و دستگاه‌های دولتی در جهت تسریع در انجام وظایف و مأموریت‌های محوله، نظارات، هماهنگی، برنامه ریزی فعالیت‌هایی که به موجب تشکیلات استانداری می‌بایست در حوزه استاندار انجام پذیرد، برنامه ریزی و انجام هماهنگی‌های لازم در خصوص وظایف محوله در استانداری، فرمانداری‌ها، بخشداری‌ها و دهیاری‌های استان ازمهمترین مباحثی است که انتظار می‌رود با اهتمام جنابعالی به بهترین شکل ممکن تحقق یاید.
مرادی دانشجوی دکترای تخصصی حقوق و پیش از این به عنوان مدیرحقوقی و قراردادهای سازمان همیاری شهرداری‌های استان تهران مشغول بکار بود.
ایشان از مدیران رسانه ای و روزنامه نگاران با سابقه است در چند جشنواره معتبر حائز رتبه شده است. چاپ بیش از ده مقاله علمی در حوزه‌های حقوق و مدیریت شهری، تألیف دو جلد کتاب و تدریس در دانشگاه در سوابق علمی وی وجود دارد.


کد مطلب: 299376

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/299376/معارفه-مدیرکل-حوزه-استانداری-کهگیلویه-بویراحمد-منصوب

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1