کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

فیلی رسماً جایگزین نیک‌اقبالی شد / شک «مجید محنایی» به «نیک‌اقبالی»

21 آذر 1396 ساعت 11:16


مراسم تودیع و معارفه معاونین سابق و جدید استانداری کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
به گزارش کبنا از یاسوج، صبح امروز با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد، مدیران شورای اداری، روسای شوراهای اسلامی و جمع زیادی مسوولان مراسم تکریم و معارفه معاونین سابق و جدید امور عمرانی استانداری استان برگزار شد.
در این مراسم عزیز فیلی جایگزین پژمان نیک‌اقبالی شد.

مجید محنایی در این مراسم، اظهار کرد: آقای نیک‌اقبالی هر چه در توان داشتند، برای آبادانی این استان کم نگذاشتند. من شاهد بودم روزی که به عنوان معاون عمرانی انتخاب شد، به آقای خادمی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفتم، مقداری کار سخت است. و تردیدی وجود داشت، اما در همان ماه‌های اول با توجه به استعداد و هوش بالایی که خانواده آنها که به عنوان یک خانواده بین‌المللی مطرح هستند، و خانواده با ذکاوت و با هوشی نیز هستند، آقای نیک‌اقبالی خیلی سریع مسائل را جمع‌بندی کردند.
معاون امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: یکی از پرکارترین معاونین استانداری کهگیلویه و بویراحمد آقای نیک‌اقبالی بود، وی علی رغم تخصص و در رشته خود، دارای کارشناسی ارشد در رشته حقوق نیز بود. در مدتی که ایشان تلاش کردند و همکاری همه دستگاه‌ها، اعتبارات عمرانی جهش بسیار خوبی پیدا کرد و ۳۰۰ میلیارد تومان سال ۹۲ به چند برابر افزایش پیدا کرد.
وی تاکید کرد: آقای نیک‌اقبالی استان را به یک کارگاه عمرانی تبدیل کرد و ما هر جا که می‌رفتم پروژه های عمرانی فعال بود.
محنایی افزود: او در افکار عمومی منتسب به منطقه سردسیر بود، اما نگاه بیشتری به پروژه‌های مناطق گرمسیری  از جمله لنده، باشت، بهمئی و... داشت.
وی اضافه کرد: آقای نیک‌اقبالی با فعالیت‌های خود زیرساخت های اقتصادی را فراهم کرد و عملکرد او نیز باعث شد تا از رتبه ۳۱ به لحاظ به بیکاری به  رتبه ۲۰ برسیم.
 
 


کد مطلب: 299200

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/299200/فیلی-رسما-جایگزین-نیک-اقبالی-شک-مجید-محنایی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1