کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

آیا راهزادی با هماهنگی استاندار ابقاء شد

21 آذر 1396 ساعت 10:07


طی حکمی از سوی آرش کردی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت توانیر، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد در مسوولیت خود ابقاء شد.
به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد، «داوود راهزادی» مدیرعامل کنونی شرکت توزیع نیروی برق این استان طی حکمی به شماره ۹۲/۲۴۴/۹۸۵ به تاریخ ۱۳۹۶/۸/۱۷ که به امضای « آرش کردی» رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت توانیر رسیده برای دومین بار در این مسوولیت منصوب شد.
در بخشی از متن حکم تمدیدی مهندس داود راهزادی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد آورده شده:‌
جناب آقای داوود راهزادی
باسلام،
پیروجلسه مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده مورخ ۱۵/۸/۹۶ شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد و انتخاب این شرکت به عنوان عضو حقوقی هیات مدیره شرکت مذکور، در اجرای ماده " ۱۱۰ " اصلاحیه قانون تجارت، جنابعالی به عنوان نماینده شرکت مادرتخصصی توانیر در هیات مدیره شرکت مذکور جهت اجرای وظایف مدیریتی با رعایت مصوبه شماره ۳۲۵/۱۱ مورخ ۱۱/۱۱/۸۵ هیات مدیره شرکت توانیر (تصویر پیوست) تعیین می‌شوید.
گفتنی است بر اساس مصوبه هیئت مدیره شرکت، راهزادی به عنوان رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.
به گزارش کبنا، نکته‌ای که باید به آن اشار کرد این است که آیا ابقای داود راهزادی در شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد با هماهنگی و بعد از ارزیابی‌های علی محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد صورت گرفته است و یا اینکه این ابقا تنها در مجموعه شرکت برق اتفاق افتاده نه در سیکل سیاسی و اداری استان.
مسئله‌ای که در روزهای آینده روشن‌ خواهد.


کد مطلب: 299190

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/299190/آیا-راهزادی-هماهنگی-استاندار-ابقاء

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1