کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

نظری اصلاح طلبی اصیل از جنس اصلاحات است / هیچ کدام از ادعاها به نظری نمی‌چسبد

18 آذر 1396 ساعت 12:41


یکی از چهره های شاخص اصلاح طلبان استان درباره نوع انتصابات در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: بهتر است استاندار در انتصابات با شورای هماهنگی اصلاح طلبان همفکری و مشورت کند.
علی کامرانی مقدم در گفت‌وگو با رسانه‌ها افزود: اولویت ما برای معاونان استاندار ،انتخاب از میان اصلاح طلبان است و بحث حوزه انتخابیه، گرمسیر، سردسیر، مباحث قومی و جغرافیایی اصلا برای ما اهمیت ندارد.
وی تاکید کرد: در انتصابات برای ما مبانی اصلاح طلبی و بحث اندیشه اهمیت دارد. ترجیح بر این است که استاندار از اصلاح طلبان و حامیان دولت استفاده کند.
کامرانی مقدم ادامه داد: مباحث گرمسیر و سردسیر را در انتخاب و انتصاب معاونان رد می کنم زیرا باید اولویت شایسته سالاری باشد.
وی در پاسخ به اظهارات کسانی که می گویند چرا از فلان حوزه انتخابیه کسی انتخاب نشده گفت: باید بگویم این صحبت ها و این نوع نگرش خلاف روحیه و گفتمان اصلاح طلبی است.
این چهره اصلاح طلب یادآور شد: متاسفانه در چند سال گذشته به مساله قومیتها دامن زده شد که خوشبخاته استاندار جدید شعارهای خوبی در زمینه کنار گذاشتن مباحث قومی و طایفه گرایی مطرح کردند.
وی تاکید کرد قوم گرایی و طایفه گرایی برای استان و خاصه برای اصلاح طلبان سم است و این مباحث را کسانی که مخالف بحث اندیشه ، فکر و توسعه هستند دامن می زنند.
وی درباره معرفی دکتر محمد کاظم نظری به عنوان معاون سیاسی امنیتی استاندار هم گفت وی یک نیروی اصلاح طلب، همراه ،متعهد، توانمند،جانباز، وفادار به نظام و انقلاب و اصلاح طلبی اصیل از جنس اصلاح طلبی است که در دوره فرمانداری چهار انتخابات را به خوبی برگزار کرد و عملکردش در فرمانداری به گونه ای بوده که هیچ کدام از ادعاها به وی نمی چسبد.


کد مطلب: 298197

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/298197/نظری-اصلاح-طلبی-اصیل-جنس-اصلاحات-هیچ-کدام-ادعاها-نمی-چسبد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1