کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

باید مرز بندی جغرافیایی را کنار بگذاریم / حق شیر زنان توانمند استان از مدیریت‌ها را بدهیم / خبرهای خوبی برای خانم‌ها در راه است

18 آذر 1396 ساعت 13:32


به گزارش کبنا از یاسوج، پروانه نیک‌مرام در مراسم معارفه خود به عنوان مدیرکل جدید اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی که با حضور نقی‌زاده معاون امور حقوقی مجلس وزارت کار، خانم دکتر نگین مشاور وزیر در امور بانوان و خانواده و حنیف مدیرکل امور استان‌های وزارت کار، استاندار کهگیلویه و بویراحمد و غلام محمد زارعی نماینده بویراحمد و دنا، حسن نوروزی رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان، جعفر گوهرگانی رئیس سازمان جهاد کشاورزی، مدیرعامل آب و فاضلاب شهری، شهردار یاسوج، و جمع زیادی از چهره‌های اصلاح طلب و سیاسیون، برگزار می‌شود، اظهار کرد: در جای جای استان ما پیشرفت های گوناگون را شاهد هستیم و دنبال می‌شود. اظهار کرد: از همه قدردانی می‌کنم، از استاندار کهگیلویه و بویراحمد، نمایندگان مجلس، آقایان تاجگردون، زارعی و عدل هاشمی‌پور و همه کسانی که مرا همراهی کردند، تشکر می‌کنم.
وی همچنین از مرحوم آیت‌الله ملک‌حسینی (ره) و شهدای گرانقدر استان و کشورمان یاد و خاطره آنها را گرامی داشت و گفت: از آیت الله سید شرف الدین ملک‌حسینی نیز تشکر و قدردانی می‌کنم.
وی با بیان اینکه اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی یک دستگاه حاکمیتی و شبه قضایی است، اظهار کرد: اگر عوامل خارجی، همانند سیاسی، توقعات و یا سلایق شخصی وارد کار مدیر شود، هم دستگاه آسیب می‌بیند، و حق هم حق‌الناس نادیده گرفته می‌شود و هم فردای قیامت باید پاسخگو باشیم.
نیک‌مرام گفت: دستگاه اداره کل کار، تنظیم کننده و رسیدگی به حق و حقوق کارگران بر اساس قانون و ضوابط است و بدون هیچ گونه حب و بغض باید به جامعه هدف خود خدمت ارائه داد. از همه دستگاه‌ها انتظار داریم با مساعدت و مشارکت به کمک اداره‌کل کار بیایند به ویژه در زمینه اشتغال و ایجاد اشتغال وظیفه همه دستگاه‌ها است و منحصر به اداره خاصی نیست.
وی افزود: از همه دستگاه‌ها می‌خواهم، همت کنند که نرخ بیکاری در استان تک رقمی شود.
مدیرکل جدید اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی  در ادامه با بیان اینکه ضمن احترام به همه اقوام و طایفه‌ها و مردم عزیز استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: باید مرز بندی قوم و قبیله‌ای و جغرافیایی در ادارات کنار بگذاریم.

وی افزود: داشتن چنین تفکراتی (منطقه‌گرایی و قوم‌گرایی) یعنی بلااستفاده ماندن پتانسیل‌ها و نیروهای توانمند شهرستان و استان. لذا تزریق این تفکر و دامن زدن به این نگرش‌های باطل و فرسوده سبب تزلزل در امورات اداره می‌شود.
نیکرام افزود: در بکارگرفتن نیروها و انتصاب شایسته‌سالاری، تعهد، تخصص و از همه مهمتر سلامت نفس افراد را مدنظر فرار می‌دهم.
 
مدیرکل جدید تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با قدردانی ویژه از استاندار کهگیلویه و بویراحمد، خطاب به وی گفت: در استان کهگیلویه و بویراحمد شیر زنان توانمند و کاردان و پای کار است که دغدغه آنها رفع مشکلات بوده و از سال‌های قبل شأن آنها و حق آنها مسوولیت مدیریتی مهم بوده که امیدوارم با حضور شما که در این مدت کمی در استان کهگیلویه و بویراحمد حضور پیدا کرده‌اید برای خانم‌های ما خبرهای خوبی در راه است.
وی افزود: امیدوارم با حضور شما از ظرفیت‌های خوب استان استفاده شود و کارها را به اهلش سپرده شود.
نیکمرام گفت: در پایان یک‌بار دیگر مراتب تقدیر خودم و جامعه معلولین از دکتر احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، جناب آقایان تاجگردون، زارعی، هاشمی و ربیعی وزیر دلسوز که از جنس ما کارگران است را اعلام می‌دارم. و آقای استاندار و وزیر محترم به مردم استان ما یادآوری کردند که معلولیت محدودیت ندارد، و امیدوارم به فصل خدای سبحان از عهده این مسوولیت خطیر برایم. و به یاری یکتا پاسخگوی شایسته به اعتماد مسوولان و مردم دهم.


کد مطلب: 298192

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/298192/باید-مرز-بندی-جغرافیایی-کنار-بگذاریم-حق-شیر-زنان-توانمند-استان-مدیریت-ها-بدهیم-خبرهای-خوبی-خانم-ها-راه

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1