کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کنایه‌معنادار زارعی؛ با سالوسی نمی‌توان با مردم صحبت کرد / بداخلاقی‌های خارج از موعد برای منفعت طلبی است / اجازه دهید این فضای صمیمی و کار ادامه پیدا کند

18 آذر 1396 ساعت 11:34


نماینده بویراحمد و دنا گفت: مردم ما هوشمند هستند، نمی توان با سالوسی با آنها صحبت کرد. برداشت مردم این است که فضای کار با صمیمیت و رفاه وجود دارد و با جدیت باید ادامه پیدا کند. 
به گزارش کبنا از یاسوج، غلام‌محمد زارعی صبح امروز مراسم تکریم و معارفه مدیران کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور نقی‌زاده معاون امور حقوقی مجلس وزارت کار، خانم دکتر نگین مشاور وزیر در امور بانوان و خانواده و حنیف مدیرکل امور استان‌های وزارت کار و همچنین مسوولان ارشد استان، استاندار کهگیلویه و بویراحمد و غلام محمد زارعی نماینده بویراحمد و دنا برگزار می‌شود، اظهار کرد: در جای جای استان ما پیشرفت های گوناگون را شاهد هستیم و دنبال می‌شود.
وی در ادامه بیان کرد: زندگی مردم ما باید آبرومند و با رفاه باشد، اگر این طوری باشد، می‌توانیم سرمان را بالا بگیریم.
زارعی در ادامه اظهار کرد: روند چهار گذشته با سرعت ادامه دارد و با رویکردهای با تجربه‌تر داریم، این پشرفت‌ها و کارها را دنبال کنیم، تا جایگاه استان ما نسیت به گذشته متفاوت‌‌تر باشد.
نماینده بویراحمد و دنا گفت: این استان هیچ نسبتی با کلمه محرومیت نباید داشته باشد، محرومیت کلمه زیبایی نیست، ظرفیت های قوی طبیعی و انسانی داریم و با این ظرفیت  نمی‌توان گفت که محرویمت در این استان بتواند جایی داشته باشند.
وی افزود: کار کردن برای مردم گاهاً با بداخلاقی‌ها متاسفانه همراه می‌شود، اما کار باید بر منطق تقوا و اسلام باشد و بر اساس تقوا و اسلام باید حرف بزنیم.
زارعی افزود: این حرف ها برای خدا نیست و برای منفعت طلبی است و برای حکم شدن بر مردم است.
نماینده بویراحمد و دنا در ادامه گفت: اجازه دهید این فضا صمیمی که  با توان و کار و تلاش عجین و همراه است، ادامه پیدا کند.
زارعی با بیان اینکه برخی زودتر از موعد و خارج از قاعده بداخلاقی می‌کنند اما من گفته‌ام معدل فهم مردم از معدل فهم مسوولان بالاتر است و بهره هوشی استان کهگیلویه و بویراحمد از مردم دنیا بیشتر است، بهره هوشی ایران از دنیا و استان کهگیلویه و بویراحمد از مردم سراسر ایران بیشتر است.
وی افزود: مردم ما هوشمند هستند، نمی توان با سالوسی با آنها صحبت کرد. برداشت مردم این است که فضای کار با صمیمیت و رفاه وجود دارد و با جدیت باید ادامه پیدا کند.
نماینده مجلس در ادامه گفت: من از وزیر کار تشکر می‌کنم از تلاش های آقای مظاهری قدردانی می‌کنم امیدوارم در مسوولیت جدید موفق و پیروز باشند و همچنین به جهت اینکه یک بانون توانمند در منصب مدیرکلی قرار گرفته اند از استاندار کهگیلویه و بویراحمد و وزیر کار تشکر و قدردانی می کنم.
وی در پایان افزود: درد دل زیاد است کاهش وقت بود که درد دلهایمان را می‌گفتیم.
 
به گزارش کبنا، امروز حجت الاسلام پناهی رئیس شورای سیاست گذاری نامه ی سرگشاده ای را خطاب به استاندار نوشت که در آن به برخی از مسائل و به خصوص انتخابات ۹۴ مجلس اشاره کرد. [کلیک کنید]


کد مطلب: 298185

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/298185/کنایه-معنادار-زارعی-سالوسی-نمی-توان-مردم-صحبت-بداخلاقی-های-خارج-موعد-منفعت-طلبی-اجازه-دهید-این-فضای-صمیمی-کار-ادامه-پیدا-کند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1