کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

رشد ۲۵ درصدی پایش عوامل شیمیایی آب شهرهای استان/ بروز رسانی مدوام تجهیزات آزمایشگاهی آبفای استان

18 آذر 1396 ساعت 11:09


به گزارش روابط عمومی عمومی شرکت آب و فاضلاب  استان کهگیلویه و بویراحمد سیدعلی لدنی‌نژاد گفت: شاخص پایش عوامل شیمیایی طی سال های اخیر رشد ۲۵ درصدری داشته است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد افزود:  رشد پایش عوامل شیمیایی  از ۷۰ درصد در مهرماه سال ۹۲ به۹۵درصد در آبان  ۹۶ رسیده است.
وی از تجهیز و بروز رسانی آزمایشگاه‌های شرکت آب و فاضلاب استان، از جمله آزمایشگاه مرکزی شرکت آبفای استان به عنوان دلیلی برای رشد پایش عوامل شیمیایی آب شهرهای استان یاد کرد.
لدنی‌نژاد یادآور شد : علاوه بر این، تلاش شد با جذب نیروهای متخصص وکاربلد در آزمایشگاه‌های آب و فاضلاب سرعت و دقت آزمایشات انجام شده نیز افزایش یابد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان در ادامه با اشاره به اینکه کنترل کیفی و بهداشت آب شهرهای کهگیلویه و بویراحمد به صورت مداوم و حساسیت تمام و کمال در حال انجام است، گفت: در سال جاری بیش از  ۲ هزار ۵۰۰مورد آزمون شیمیایی آب از شبکه توزیع و مخازن آب شرب در شهرهای استان انجام شده است.
سیدعلی لدنی‌نژاد افزود: در همین مدت بیش از ۹۵۰ مورد آزمون باکترولوژی و بیش از ۱۰۰۰ مورد آزمون هتروتروف در آزمایشگاه‌های آب و فاضلاب استان انجام شده است.


کد مطلب: 298181

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/298181/رشد-۲۵-درصدی-پایش-عوامل-شیمیایی-آب-شهرهای-استان-بروز-رسانی-مدوام-تجهیزات-آزمایشگاهی-آبفای

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1