کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کسانی که حریصانه به دنبال پست هستند / هر کس چاقو بزرگ‌تر دارد، آشپز ماهر نیست / توانمند‌ترین بانوی کهگیلویه و بویراحمد کلیدار اداره‌کل کار شد

18 آذر 1396 ساعت 11:08


مراسم تکریم و معارفه مدیران کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور نقی‌زاده معاون امور حقوقی مجلس وزارت کار، خانم دکتر نگین مشاور وزیر در امور بانوان و خانواده و حنیف مدیرکل امور استان‌های وزارت کار و همچنین مسوولان ارشد استان، استاندار کهگیلویه و بویراحمد و غلام محمد زارعی نماینده بویراحمد و دنا برگزار می‌شود.
حجت‌الاسلام سجادی کارشناس فرهنگی اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم، اظهار کرد: برخی در این استان حریصانه به دنبال قدرت هستند علی رغم اینکه توانایی آن کار را داشته باشند.
وی با بیان اینکه یکی از بهترین نیروهای اداره کل کار استان کهگیلویه و بویراحمد، خانم نیک‌مرام است، بیان کرد: ایشان نیروی متخصص اداره کل کار، و سال‌ها در حوزه تخصصی این اداره‌کل که همان اداره کار و مغز اداره‌کل کار و رفاه اجتماعی است، فعالیت می‌کرد و اگر ایشان در این حوزه نبود، خیلی از اتفاقات می‌افتاد.
وی خطاب به نیک‌مرام مدیرکل جدید کار، گفت: با برنامه‌ریزی، کنترل و سازماندهی و تعامل با دیگر دستگاه‌ها وظایف محموله را انجام دهد.
وی در ادامه این ضرب المثل روسی را خطاب به حاضرین بیان کرد که هر کس چاقو بزرگ دارد لزوما اشپز ماهری نیست.
خانم نگین مشاور وزیر در امور بانوان نیز گفت: خوشحالم که یکی از توانمندترین بانوان کشورمان به این مسوولیت منصوب شده است. خانم نیکمرام تمام مراحل اداری را گذرانده او از صفر شروع کرد و اکنون مدیرکل کار است.
همزمان با حضور زارع نماینده بویراحمد و دنا در جلسه به سخنران برنامه که مشاور وزیر بود، خواستند که به زارع خیر مقدم بگوید، ایشان به دلیلی که وی را نمی‌شناخت با سوال کردند دو باره نام او به او خیر مقدم گفت.
به گزارش کبنا، این مراسم با حضور گسترده بانوان، کارگران شهرداری یاسوج، چهره‌های سیاسی اصلاح طلب، حامیان دولت تدبیر و امید و مسوولان استانی و کشوری برگزار شد.


کد مطلب: 298180

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/298180/کسانی-حریصانه-دنبال-پست-هستند-کس-چاقو-بزرگ-تر-آشپز-ماهر-نیست-توانمند-ترین-بانوی-کهگیلویه-بویراحمد-کلیدار-اداره-کل-کار

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1