کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

شعر خوانی فرماندار گچساران در خصوص پروژه جنجالی شهرستان+تصاویر

18 آذر 1396 ساعت 8:27


جلسه بررسی آخرین وضعیت روند اجرایی پروژه های شهرستان گچساران در حوزه های (راه ،ورزش ،مسکن و شهرسازی وعمران روستایی) باحضور فرماندار، مدیران کل این دستگاهها  و کارشناسان استانی و شهرستانی و همچنین پیمانکاران این پروژه ها در محل سالن کنفرانس فرمانداری برگزار گردید.
عبدالرحیم رحیمی در این جلسه اظهارداشت : هدف از برگزاری جلسات دستیابی به اهداف پیش بینی شده و همچنین چگونگی روند اجرایی و پیشرفت این پروژه ها طبق برنامه های زمانبندی و کارشناسی شده و همچنین مشکلاتی که در روند اجرایی آنها پیش خواهد آمد و با هدف حرکت در جهت توسعه و پیشرفت شهرستان است .
وی با تشریح اعتبارات شهرستان در سالهای اخیر گفت: تمام تلاش دولت و مسئولان در ایجاد امکانات و توسعه زیر ساخت‌ها بوده و شهرستان گچساران نیزازاین تلاش‌ها بی بهره نمانده است.
فرماندار گچساران در ادامه به یکی از پروژه های نیمه تمام و زمان بر شهرستان اشاره کرد و عنوان کرد: روند اجرایی تکمیل مصلای شهردوگنبدان کند است.
عبدالرحیم رحیمی افزود: اشکال در ساخت گنبد مشکل اصلی این طرح است.
رحیمی افزود: طرح مصلای شهر دوگنبدان نیز از سال ۱۳۸۱ آغاز شده است و به گفته کارشناسان مسائل فنی در ساخت آن رعایت نشده است.
وی افزود: یکی از دغدغه ها امام جمعه دلسوز گچساران تکمیل مصلای می باشد که در چندین سال بشدت پیگیراین موضوع است  و ما هم اعتبارات خوبی برای تکمیل این پروژه اختصاص داده ایم .
فرماندار گچساران در ادامه از تاخیر در تکمیل پروژه مصلای امام خمینی (ره) گلایه کرد و عنوان کرد: با توجه به قول و وعده های که در این چندین سال دستگاهای  متولی در خصوص تکمیل مصلای بخصوص ساخت گنبد داده است و مشخص نبودن زمان تکمیل این پروژه ما را به یاد شعر« عهد کردم دگر می نخورم، بجز امشب و فرداشب و شب های دگر » می اندازد.
وی از اداره راه و شهر سازی خواست تا هرچه سریعتر نسبت به تکمیل مصلای اقدام کنند چون درخور و شان مردم خداجو و ولایت مدار این شهرستان نیست که بیشتر از این منتظر تکمیل این پروژه بمانند.


کد مطلب: 298149

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/298149/شعر-خوانی-فرماندار-گچساران-خصوص-پروژه-جنجالی-شهرستان-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1