کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

آموزش و پرورش دیشموک در آستانه انقلابی شگرف/ محمد نوروزی‌نیا شخصیتی تئوکراسی قانونمدار و منتفذی باصلابت

17 آذر 1396 ساعت 2:13


محمد نوروزی‌نیا سرپرست فعلی آموزش و پرورش  بهترین گزینه برای مدیریت آموزش و پرورش دیشموک است.

در آستانه انتخاب مدیریت آموزش و پرورش دیشموک، اداره کل با دست باز و به دور از جبهه گرایی و دیکتاتورگزینی؛ می‌تواند با انتخاب محمد نوروزی نیا از شخصیتی باتجربه، سیاستمدار، قانونمند و فرهیخته بهره ببرد.

قانون‌شکنان از فرد قانونمند بیم و واهمه دارند
این امر می تواند پایانی باشد بر مشکلات مدیریتی در آموزش و پرورش منطقه دیشموک البته با کمال  و تمام احترام برای مدیران گذشته که قربانی محافظه کاری و سیاست زدگی افراد اکناف خویش قرار گرفتند.
از ویژه‌گی های بارز محمد نوروزی نیا سرپرست کنونی آموزش و پرورش دیشموک؛ مقابله با بروکراسی به صورت رئالیسم‌گرایانه می باشد.

عالمی دانا، فرهنگی توانا، نظریه‌پردازی عظیم‌الشان و جامعه شناسی جامع و اکمل به نام محمد نوروزی طی نزدیک به سه دهه در آموزش و پرورش دیشموک خدمت می‌کند و هم اکنون این نهاد تاثیرگذار در منطقه در آستانه بهره بردند از وی که به نوعی می توان؛ وی را کتاب تاریخ قانون آموزش و پرورش بخش دیشموک و استان کهگیلویه و بویراحمد نام برد.
پرستیژ اجتماعی محمد نوروزی نیا در سطح منطقه و فرا منطقه زبانزد عام و خاص است، ارتباط و تعامل نزدیک وی با نماینده گان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس می‌تواند امتیاز بزرگی برای منطقه باشد.

[gallery size="full" columns="1" ids="297999" orderby="rand"]
می‌توان گفت اموزش و پرورش دیشموک نیازمند مدیری قادر؛ باسواد، با تجربه بدون توجه به تعصبات قومی و قبیله ای بوده و تاکنون از نبود چنین مدیری رنج برده است/.
هم اکنون با وجود مدیرکل محترم آموزش و پرورش که ایشان هم یک مدیر کامل هستند؛  سکان مدیریت آموزش و پرورش در دیشموک در حال رسیدن به دست یک مدیر کامل می باشد و ان شاء الله مطمئن باشید پیشرفتی بیش ار پیش حاصل می شود.

در آینده خواهید دید که تعصبات قومی و قبیله ای و باند و سیاست بازی هیچ جایی در نظام اموزشی دیشموک نخواهد داشت.

با انتخاب نوروزی نیا به عنوان مدیریت آموزش و پرورش دیشموک لرزه بر اندام کسانی خواهد افتاد که هدفشان لابی گری؛ برنامه‌یشان بی‌خیال بازی و روندشان سستی و سهل انگاری خواهد بود.

محمد نوروزی نیا شخصیت تئوکراسی قانونمندار و منتفذی باصلابت
نقطه عطف محمد نوروزی در زندگی وی مدیریت متدبرانه و طولانی ایشان در دبیرستان های شهر دیشموک می باشد که به لحاظ علمی، فرهنگی، اجتماعی و... برای دانش آموزان و دیگر همکاران مثمر ثمر بود.

اگر قانونمند هستید، نهراسید!
مشاهده می شود عده ای با تهیه طومار و یا بصورت مخفیانه و آشکارا از انتخاب نوروزی نیا به سمت مدیریت آموزش و پرورش دیشموک؛ هراس داشته و اعلان مخالفت دارند؛ ولی حقیر خطاب به شما عرض می کنم اگر کار شما درست  و قانونی بوده؛ سر وقت سر کار رفته و به موقع به خانه برگشته و هدفتان اجرای قانوان است؛ چرا مخالفت دارید؟!
با آمدن محمد نوروزی نیا به عنوان مدیر آموزش و پرورش حق به حق‌دار خواهد رسید و هر شخصی متناسب با امتیاز خویش؛ در جای خود قرار خواهد گرفت.

نوروزی نیا مدیری است که با لابی گری بیگانه و شایستگی و توانایی ها را ملاک قرار داده و قانون را اجراء می کند و در سایه اجرای قانون از هیچ مسئله‌ای ابایی ندارد و این را در زمان مدیریت خویش برای مدارس دیشموک نشان داده و برای همه عیان و قابل لمس بوده است.

نویسنده جوان فعال فرهنگی از دیشموک

انتهای پیام/


کد مطلب: 297996

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/297996/آموزش-پرورش-دیشموک-آستانه-انقلابی-شگرف-محمد-نوروزی-نیا-شخصیتی-تئوکراسی-قانونمدار-منتفذی-باصلابت

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1