کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

سارقین طلا فروشی خونین گچساران دستگیر شد (+ جزئیات کامل)

15 آذر 1396 ساعت 17:36


فرمانده انتظامی استان اعلام کرد: عصر چهارشنبه ۱۵ آذر ماه در عملیاتی ویژه، پلیس آگاهی استان موفق شد قاتلان و سارقان مسلح و فراری طلا فروشی قدم خیر گچساران را به همراه سلاح و طلاجات سرقت شده دستگیر کنند.
سارقان حرفه ای و مسلح که شهریور سال جاری در شهر دوگنبدان با سرقت از یک جواهر فروش ۲ تن را کشته و یک نفر را نیز زخمی کرده بودند، عصر روز چهارشنبه در شهرستان گچساران دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی کهگیلویه وبویراحمد نیز در این باره می‌گوید  که این سه سارق، عامل قتل پدر و پسر طلافروش گچسارانی با تلاش چندین ماهه پلیس، دستگاه قضایی و همکاری و همراهی مردم سرانجام در روز میلاد پیامبر اعظم(ص) به دام پلیس افتادند.
سردار مهدی انصاری با تشریح جزئیات شناسایی و دستگیری این سارقان حرفه ای، افزود که از همان زمان وقوع جرم و قتل طلافروشان با دستور مقام قضایی، تیمی از کارآگاهان حرفه ای و پلیس تشکیل شد و همواره به دنبال سرنخ هایی از این افراد بودند.
وی تاکید کرد: این افراد که طلاهای سرقتی را زیر خاک مدفون کرده بودند و قصد فروش آنها را به یک طلافروشی داشتند با همکاری مردم و هوشیاری کارآگاهان در دام پلیس گرفتار و در عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند.
این سارقان حرفه ای در ۶ شهریور امسال با حمله مسلحانه به یک جواهر فروش در خیابان بلادیان شهر دوگنبدان مرکز شهرستان گچساران ۲ تن را کشته، یک نفر را زخمی و مقدار ۴۵ کیلوگرم طلا را به سرقت برده و از آن زمان تاکنون متواری بودند.
خبر:حبیب قلندری


کد مطلب: 297772

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/297772/سارقین-طلا-فروشی-خونین-گچساران-دستگیر-جزئیات-کامل

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1