کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

بازدید مسوولان از مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای یاسوج (+تصاویر)

14 آذر 1396 ساعت 10:24


جانشین فرمانده نیروی انتظامی و معاونت اجرایی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمداز  کارگاه‌های ثابت، امکانات و تجهیزات کارگاهی مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای یاسوج بازدید کردند.
 
به گزارش کبنا از یاسوج، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان در حاشیه این بازدید، اظهار کرد: جانشین فرمانده نیروی انتظامی و معاونت اجرایی سپاه فتح استان و هیئت همراه، از کارگاه‌های ثابت، امکانات و تجهیزات کارگاهی مرکز یاسوج بازدید کردند.
فرج اله راد بیان داشت: هدف از این بازدید آشنایی با تجهیزات، ظرفیت‌ها و نیز گسترش همکاری‌های طرفین در راستای تفاهمنامه فی ما بین دستگاه‌ها می‌باشد.
وی اظهار داشت: امروزه ارائه مهارت‌های آموزشی در مراکز آموزشی ما در سطح استان فرصت بسیار خوبی برای بالا بردن اطلاعات، دانش و آگاهی‌های افراد می‌باشد و عموم مردم باید از این فرصت خوب استفاده بهینه نمایند.
راد تصریح کرد: با توجه به پتانسیل‌های موجود در شهرستان و اهداف مشترک آموزشی گام‌های موثری در جهت توانمندسازی سربازان در دوره خدمت مقدس سربازی به منظور کسب شرایط اشتغال و کاهش نگرانی آنان برای ورود به بازار کار پس از اتمام خدمت، آموزش‌های فنی و حرفه ای برای آنان در مکان‌های نظامی و انتظامی توسط این مرکز ارائه می‌شود.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان تصریح کرد: امیدواریم با گسترش همکاری بین مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای با پادگان‌های نظامی و انتظامی بر اساس تفاهمنامه های منعقده مراکز آموزشی ما در سطح استان آمادگی خودرا برای برگزاری دوره‌های مهارتی در حرفه‌های مختلف برای فرماندهان، پرسنل، نیروهای کادر و سربازان وظیفه اعلام می‌دارد.
طی این بازدید مسئولین با حضور در کارگاه‌های آموزشی جوشکاری، برق صنعتی، تاسیسات و لوازم خانگی،CNC و مکانیک خودرو ضمن گفت وگو با مربیان و کارآموزان، از نزدیک در جریان فعالیت‌های آموزشی قرار گرفته و مربیان نیز فعالیت‌های آموزشی، جزئیات دوره‌های آموزشی را تشریح کردند.


کد مطلب: 297445

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/297445/بازدید-مسوولان-مرکز-آموزش-فنی-حرفه-ای-یاسوج-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1