کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

بازدید شبانه استاندار از پل بشار یاسوج / همت «احمدی» برای تکمیل این پروژه حیاتی / دلیل حضور «فیلی» در کهگیلویه و بویراحمد مشخص شد (+تصاویر)

13 آذر 1396 ساعت 0:38


علی محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد شبانه پروژه پل بشار یاسوج را مورد بازدید قرار داد.
به گزارش کبنا از یاسوج، علی محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد امشب با حضور در محل پروژه پل بشار یاسوج از روند اجرایی آن بازدید کرد.
احمدی همچنین در بدو ورود خود به استان کهگیلویه و بویراحمد نیز با حضور بر این پروژه حیاتی با روند اجرایی آن آشنا شد و چند هفته بعد از حضور در استان نیز با حضور مسوولان ارشد کهگیلویه و بویراحمد از این پروژه بازدید به عمل آورد و از نزدیک مشکلات پروژه را مورد بررسی قرار داد.
پروژه پل بشار یاسوج بعد از ده سال توقف، مجدداً راه‌اندازی شد و ۱۳ میلیارد تومان برای این پروژه از اعتبارات ملی جذب شده است.
 
یکی از معضلات شهر یاسوج بحث ترافیک است، به ویژه در ایام تعطیلات و تابستان به دلیل ازدحام مسافران و شهروندان برای خروج از شهر یاسوج ترافیک سنگینی ایجاد، که با راه‌اندازی پل بشار یاسوج بخش عظیمی از مشکلات ترافیکی مرکز استان برطرف می‌شود.
 
عزیز فیلی به عنوان از قوی‌ترین معاونین عمرانی کشور و علی محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با شناخت کاملی که پروژه‌ها و دلیل کندی آنها کسب کرده است، او را برای سرعت بخشیدن به پروژه‌ها به استان کهگیلویه و بویراحمد آورده است. فیلی روزمه قوی مدیریتی دارد.
فیلی در آینده در برخورد با پیمانکاران و مدیران سهل‌انگار در بحث پروژه‌های عمرانی مصلحت‌اندیشی و یا رو دربایستی ندارد. ضعفی که شاید قبلاً به دلیل مسائل قومی و طایفه‌ای استان وجود داشت.


کد مطلب: 296940

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/296940/بازدید-شبانه-استاندار-پل-بشار-یاسوج-همت-احمدی-تکمیل-این-پروژه-حیاتی-دلیل-حضور-فیلی-کهگیلویه-بویراحمد-مشخص-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1