کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

هاشمی پور:خدمات گسترده اداره ثبت اسناد و املاک از سوی رسانه ها انعکاس داده شود+تصاویر

11 آذر 1396 ساعت 19:08


نماینده شهرستان های چهارگانه در مجلس امروز همراه با محوری مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان از اداره ثبت کهگیلویه بازدید کرد.
به گزارش کبنا از دهدشت ,نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس با اشاره به خدمات مختلف اداره ثبت اسناد و املاک گفت: باید خدمات این نهاد از سوی رسانه ها برای مردم فرهنگ سازی و تبیین شود.

عدل هاشمی پور روز شنبه در بازدید از اداره ثبت و اسناد و املاک شهرستان کهگیلویه اظهار داشت: باید خدمات گسترده این نهاد از سوی رسانه ها در راستای اطلاع رسانی و اگاهی مردم در جامعه انعکاس داده شود.
وی ثبت اسناد و املاک را اداره ای گمنام دانست و گفت: خدمات این نهاد حساس و جایگاه ویژه ای دارد.
هاشمی پور تصریح کرد: نیاز است برای ارائه خدمات بیشتر و بهتر نمایندگی ثبت اسناد در دیگر شهرستانها راه اندازی شود.
وی عنوان کرد: با برنامه ریزی های انجام شده مشکلات اداره ثبت و اسناد از نظر تجهیزات و نیروی انسانی با اولویت بندی برطرف خواهد شد.
رئیس اداره ثبت اسناد و املاک کهگیلویه گفت: این نهاد به چهار شهرستان کهگیلویه، بهمئی ، چرام و لنده خدمات ثبتی لازم را ارائه می دهد.
علیدوست یاری زاده افزود: در این شهرستانها ۱۵ دفتر ثبت اسناد رسمی، ۱۰ دفتر ازدواج و ۶ دفتر طلاق خدمات لازم را به متقاضیان ارائه می دهند.
وی اظهار کرد: در واحد اجرائیات اداره ثبت در سال جاری ۲۲۵ پرونده تشکیل که از این تعداد ۳۰ مورد در بحث اجرای مهریه، ۱۴ مورد چک، ۱۱۸ مورد قرارداد بانکی و ۶۳ پرونده رهن و اجاره بوده است.
یاری زاده یکی از وظایف اصلی واحد اجرائیات را وصول مطالبات بانکی دانست و گفت: در سال جاری ۶۵ میلیارد ریال مطالبات بانکی وصول شد.
 


کد مطلب: 296561

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/296561/هاشمی-پور-خدمات-گسترده-اداره-ثبت-اسناد-املاک-سوی-رسانه-انعکاس-داده-شود-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1