کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کنایه معنادار نیکبخت؛ هر جا نماینده فعال‌تر، رشد شهرستانش با شتاب‌تر

10 آذر 1396 ساعت 23:34


استاد دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در تقسیم بندی بودجه استان، اعتبارات شفاف نیست و شفافییت مهم‌ترین اصل در مدیریت است.
به گزارش کبنا، محمد رضا نیکبخت عصر روز گذشته در حاشیه برگزاری دومین کنگره استانی حزب کارگزاران سازندگی، اظهار کرد: اگر قرار است برای همه مردم یک اگاهی بخشی و روشنگری شود بهتر است بصورت کامل توضیح داده شود.
نیکبخت با تاکید براینکه مردم به توزیع اعتبارات مظنون هستند ادامه داد: مردم می گویند اعتبارات عادلانه توزیع نمی‌شود، خوب بالاخره مردم آبادانی شهرها را می‌بینند و یک شهرستان را می‌بینند که خیلی سریع‌تر رشد می‌کند و یک شهرستان سرعت رشد بسیار کند تر است.
وی اضافه کرد: رشد و عدم رشد شهرستان‌ها رابطه مستقیم با اعتبارات دارد، بنابراین مردم باور دارند اعتدالی در توزیع اعتبارات نیست.
رئیس اسبق علوم پزشکی استان کرمانشاه اضافه کرد: نمایندگان هر شهرستان وکیل مردم آن شهرستان هستند حالا نباید کاری داشته باشند که چه کسی به وی رأی داده است و چه کسی رأی نداده است، یک فردی انتخاب شده و رابط بین قوه مجریه و قانون گذاری است.
محمد رضا نیکبخت افزود: قوانین در مجلس مصوب می‌شوند و به دستگاه‌ها ابلاغ می‌شود و دومین نقش نماینده نظارت است، ما کاری به شخص و نماینده خاصی نداریم اما شما توجه کنید هر جایی نماینده نقش پر رنگ تری دارد آثار توسعه در شهرستان آنان هم مشخص تر است.
نیکبخت عنوان کرد: بطور سر بسته می‌گویم آنجاییکه نماینده فعال و تواناتر است رشد شهرستان وی، شتابش بیشتر است و این با چشمان غیر مسلح و مسلح به وضوح دیده می‌شود.
وی تصریح کرد: در برخی شهرستان‌ها شاهد هستیم که پروژه‌های ده سال قبل هنوز به سر انجام نرسیده است و این توجیه پذیر نیست و من فکر می‌کنم در شهرستان‌ها و در جلسات هفتگی از اعتبارات موجود بهترین بهره برداری را داشته باشند.
----------------------
خبر از صادق الهی


کد مطلب: 296403

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/296403/کنایه-معنادار-نیکبخت-جا-نماینده-فعال-تر-رشد-شهرستانش-شتاب-تر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1