کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

اعزام دومین تیم جهادگران دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد به مناطق زلزله زده

8 آذر 1396 ساعت 19:21


دومین تیم تخصصی از جهادگران دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد برای خدمت رسانی در زمینه‌های مختلف عمرانی و فنی به مناطق زلزله زده غرب کشور اعزام شد.

امروز صبح دومین تیم تخصصی جهادگر از دانشجویان دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان با سرپرستی و مدیریت معاونت سازندگی بسیج دانشجویی به مناطق زلزله زده غرب کشور اعزام شد.

این تیم تخصصی متشکل از ۱۵ دانشجوی برادر و متخصص در زمینه‌های مختلف عمرانی و فنی است، که طی مراسمی توجیح و به سمت مناطق شناسایی شده و تعیین شده توسط قرارگاه سازندگی سپاه فتح استان در منطقه سرپل ذهاب اعزام شدند.

شهرام مهدوی مطلق مسئول بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد، با اشاره به اینکه تیم جهادگر دانشجویی که در ابتدای حادثه به منطقه اعزام شد توانستند نقش خوبی ایفا کنند، افزود: کار شما شناسایی نیازمندان در زمینه‌های مختلف و اولویت بندی و ساماندهی آن‌ها، زمینه سازی و اقدامات لازم جهت استقرار کانکس‌ها و آنتقال از محل اسکان اضطراری به محل اسکان موقت و موارد دیگر است.

مسئول بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد با اظهار اینکه قرارگاه سازندگی استان در منطقه حضور دارد، بیان کرد: انجام فعالیت‌های گروه‌های جهادگر دانشجویی الزاماً زیر نظر این قرارگاه و با اولویت سنجی‌های تعیین شده جهت خدمت رسانی و پیش برد برنامه‌های مد نظر است.

وی با تشکر از اعلام آمادگی دانشجویان و گروه‌های دانشجویی در دانشگاه‌های استان، برای حضور در خدمت رسانی به زلزله زدگان کرمانشاه، افزود: اعلام آمادگی، اعزام و حضور حماسی دانشجویان در این صحنه، یادآور پیشتازی دانشجویان در طول تاریخ این ملت است و تجربیات گذشته بیان گر این واقعیت است.

وی تأکید کرد: اعزام دانشجویان جهادی یادآور حضور قشر دانشگاهی در دفاع مقدس است که بهترین صحنه‌ها را رقم زدند و ان شاالله با توجه به تجربه دانشجویان در اردوهای جهادی، در این مأموریت هم دانشجویان موفق خواهند بود.

IMG_8592.jpg
IMG_8604.jpg
IMG_8605.jpg
IMG_8606.jpg
IMG_8608.jpg
IMG_8615.jpg
IMG_8636.jpg


کد مطلب: 295852

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/295852/اعزام-دومین-تیم-جهادگران-دانشجویی-کهگیلویه-بویراحمد-مناطق-زلزله-زده

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1