کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

آغاز طرح تخفیف جرایم و عوارض شهری «مادوان» به مناسبت دهه فجر

7 بهمن 1396 ساعت 10:36


شهردار مادوان گفت: به مناسبت دهه مبارک فجر، با موافقت شورای اسلامی شهر به عوارض و جرایم صدور و تمدید پروانه ساختمانی تخفیف تعلق قرار می‌گیرد.
به گزارش کبنا از یاسوج، داریوش جهانبخش صبح امروز در جمع کارکنان و مدیران شهرداری مادوان، با تبریک فرا رسیدن ایام دهه فجر، اظهار کرد: وحدت، اتحاد و همدلی در جامعه مهمترین عامل پیشرفت انقلاب اسلامی است و. تلاش برای افزایش هرچه بیشتر وحدت و همدلی در کشور و جامعه یکی از مطالبات رهبر معظم انقلاب است و این مهم باید در برگزاری آیین‌های دهه مبارک فجر در دستور کار مسوولان قرار بگیرند.
شهردار مادوان با بیان اینکه هر چه ما داریم، به برکت انقلاب اسلامی است، افزود: باید دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی با پشتکار مضاعف برای جوانان و مردم تشریح شود.
جهانبخش ادامه داد: شهرداری مادوان در ایام دهه فجر و جشن پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی از تاریخ ۹۶/۱۱/۰۱ لغایت ۹۶/۱۲/۲۸ در زمینه صدور پروانه ساخت، تمدید و یا جرائم به شهروندان این شهر تخفیف خواهد داد.
وی افزود: با موافقت شورای اسلامی شهر مادوان، جهت رفاه حال شهروندان صدور پروانه ساختمانی، تجاری و مسکونی و تمدید با جرائم دیرکرد و تفکیک عرصه و اعیان ۲۵%، پایان کار دائم ۳۰%، صدور پروانه ساخت (رفاهی، آموزشی، بهداشتی) ۲۰% تخفیف درنظر گرفته است.
شهردار مادوان گفت: شهروندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به شهرداری مراجعه کنند.


کد مطلب: 295703

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/295703/آغاز-طرح-تخفیف-جرایم-عوارض-شهری-مادوان-مناسبت-دهه-فجر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1