کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

پاداش پایان خدمت بازنشستگان ادارات استان پرداخت می‌شود / تخصیص ۸ میلیارد تومان اعتبار به بازنشستگان

8 آذر 1396 ساعت 16:43


رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه وبویراحمد گفت: با پیگیری سازمان برنامه ریزی و بودجه ۸ میلیارد تومان برای پاداش پایان خدمت بازنشستگان دستگاه‌های اجرایی استان تخصیص داده شد.
حسن نوروزی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار کبنا در یاسوج، اظهار کرد: طبق برآوردی که سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه وبویراحمد انجام داده، ۷ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان برای مطالبات پاداش پایان خدمت بازنشستگان دستگاه‌های اجرایی استان در سال ۹۵ و قبل از آن تخصیص داده شده است که این مبلغ به زودی پرداخت می‌شود.
نوروزی بیان کرد: با پیگیری سازمان برنامه بودجه استان تمامی پاداش پایان خدمت بازنشستگان دستگاه‌های اجرایی سال ۹۵ و ۹۴ به‌تدریج پرداخت می‌شود.
وی با اشاره به اینکه اعتبارات «پاداش پایان خدمت» مشمول بازنشستگان سال‌های ۹۴ و ۹۵ است، اظهار داشت:  ۷۹ میلیارد ریال اعتبار برای پاداش پایان خدمت بازنشستگان استان کهگیلویه وبویراحمد ابلاغ شد، که ۵۰ درصد از این اعتبارات توسط سازمان برنامه‌وبودجه کشور تخصیص داده شده است.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه وبویراحمد با تاکید بر اینکه با پیگیری سازمان برنامه‌‌ریزی و بودجه این استان، تأمین اعتبار برای مطالبات بازنشستگان استان تصویب شد، تصریح کرد: ۵۰ درصد از مطالبات بازنشستگان دستگاه‌های اجرایی استان پرداخت می‌شود، و مابقی مطالبات معوق بازنشستگان به‌طور کامل در نوبت دیگری پرداخت خواهد شد.
نوروزی افزود: این اعتبارات بین دستگاه‌های اجرایی استان توزیع شده است، و بازنشستگانی که در موعد زمانی زودتری بازنشسته شده‌اند، در اولویت پرداخت مطالبات معوق خود هستند.
 


کد مطلب: 295465

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/295465/پاداش-پایان-خدمت-بازنشستگان-ادارات-استان-پرداخت-می-شود-تخصیص-۸-میلیارد-تومان-اعتبار

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1