کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مادوان از نبود فضای سبز رنج می‌برد / جهانبخش: احداث پارک در شهر مادوان ضرورت دارد / پیام: توسعه فضای سبز از دست‌درازی به اراضی ملی جلوگیری می‌کند

7 آذر 1396 ساعت 9:39


اعضای شورای شهر مادوان از نبود فضای سبز و پارک در این شهر گلایه و انتقاد کردند.
به گزارش کبنا از یاسوج،  صبح امروز جلسه شورا و شهردار شهر مادوان با حضور رئیس منابع طبیعی شهرستان بویراحمد برگزار شد.
مادوان از نبود فضای سبز رنج می‌برد
در این نشست رضا فرخ‌پور رئیس شورای شهر مادوان ضمن تبریک هفته بسیج، اظهار کرد: شهر مادوان از نبود پارک عمومی و کمبود فضای سبز رنج می‌برد.
فرخ‌پور در ادامه گفت: برای احداث پارک عمومی باید زمین مورد نیاز در اختیار این شورا قرار بگیرد.
وی همچنین افزود: نبود آرامستان برای مردم منطقه مادوان در قسمت‌های جنوبی و شمالی شهر یکی دیگر از مشکلات این شهر می‌باشد که انتظار داریم منابع طبیعی شهرستان و استان در این خصوص نیز همکاری لازم را داشته باشند.
جهانبخش: احداث پارک در شهر مادوان ضرورت دارد
داریوش جهانبخش شهردار مادوان نیز در نشست با بیان اینکه نزاع‌های دسته‌جمعی، پرخاشگری و دیگر آسیب‌های اجتماعی ناشی از بیکاری و نبود مکان‌های تفریحی است، اظهار کرد: بدون شک در صورت احداث پارک‌های عمومی و ایجاد فضای سبز شاهد کاهش بزهکاری خواهیم بود.
 
ساعد حکمتی‌نسب عضو شورای اسلامی شهر نیز گفت: چنانچه زمینی واگذار شود، باید طوری باشد که مالک و یا معارض خصوصی یا دولتی نداشته باشد و باعث برگشت بودجه عمرانی نگردد.
پیام: توسعه فضای سبز از دست‌درازی به اراضی ملی جلوگیری می‌کند
حاتم پیام عضو سخنگوی شورای شهر مادوان نیز در این نشست اظهار کرد: اولویت‌ سیاست گذاری و برنامه‌ریزی شورا و شهرداری مادوان فراهم نمودن زمینه گذراندن اوقات فراغت شهروندان و جوانان است.
پیام در ادامه افزود: لازمه این نیاز عمومی احداث پارک، فضای سبز و سالن‌های ورزشی چند منظوره در سطح شهر است.
معاون اجرایی شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ایجاد یک پارک عمومی در شمال شهر مادوان نیازمند همکاری منابع طبیعی استان و شهرستان بویراحمد است.
وی افزود: از جمله مزایای احداث این پارک در شمال شهر می‌توان به پیوند شهر با طبیعت حفظ پوشش جنگلی و محیط زیست اشاره کرد و با توسعه فضای سبز شهری در منطقه مورد نظر می‌توان از هر گونه تصرف غیرقانونی  و دست‌درازی به اراضی ملی در حریم شهر جلوگیری شود.


کد مطلب: 295435

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/295435/مادوان-نبود-فضای-سبز-رنج-می-برد-جهانبخش-احداث-پارک-شهر-ضرورت-پیام-توسعه-دست-درازی-اراضی-ملی-جلوگیری-می-کند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1