کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

توقع بیجا و انبوه محرومیت‌ها

4 آذر 1396 ساعت 12:47


سید قربانعلی موسوی شیرازی
 
اگر در این چهل سال گذشته نمایندگان ما دلسوزانه به دنبال رفع محرومیت‌ها و کمک به مردم بودند شاید اکنون این همه توقعات بالا نمی‌رفت و انتظارات از نماینده کنونی به گونه‌ای رقم نمی‌خورد که با چهل سال گذشته مقایسه‌اش نمایند و از او شق القمر طلب نمایند، ایکاش گذشتگان همان‌قدر که به لیدرهایشان و اطرافیان خود و فامیل‌های وابسته اهمیت می‌دادند کمی هم به مردم توجه میکردند اکنون در موج نقدهای غیر منصفانه در سایت‌ها مواجهه نمی‌شدیم و همه شمشیرهایشان را از رونمایی بستند تا بلکه نماینده را از مسیری که پی گرفته منصرف کنند.
آن‌ها تا توانستند سران اطرافیان و لیدرها و فرزندان لیدرها را به مناصب گوناگون و مدیریت‌های مختلف رساندند و تا جاداشت از اقوام و خویشان خود در ادارات مختلف استفاده کردند و پیمانکاران اسپانسر خویش را تغذیه نمودند و همچنان بعضی که هنوز هم در قدرت هستند کوتاه نیامده اند و کوتاه هم نخواهند آمد و محرومیت قصه تکراری این استان شده است.
یکی دو سالی است یک نفر پیدا شده و تلاش می‌کند تا به اندازه وسع خویش و شاید هم کمی بیشتر بار سنگین محرومیت از روی دوش خانواده‌ها و در ابعاد وسیع تر شهرستان کهگیلویه بزرگ بردارد و از هیچ تلاشی مضایقه ننموده است و نخواهد کرد اگر عده ای که مدعی طرفداری از مردم هستند بگذارند که او با فراق بال و آسودگی خیال به رفع و رجوع مشکلات مردم رسیدگی نماید.
ایشان شاید نتواند همه خواسته ها را که بیشترشان به حق است از پیش روی خانوارها و مردم محروم بردارد اما همین که آستین همت بالا زده و شبانه روز در پی پیگیری این خواسته‌هاست جای شکر دارد و ایشان بارها گفته است من خادم این مردمم و وظیفه دارم به حوائج انها رسیدگی کنم و کوتاه هم نخواهم آمد.
اگر کمی فقط کمی انصاف در دل ماها وجود داشته باشد و هنوز هم انسان بودن ما لوث نگردیده و کار خوب در نزد مان اهمیت دارد فرصت دهیم تا ایشان کارهای را که بروی غلطک انداخته و پیگیری می‌کند به سرانجام برساند و اگر نکرد آنوقت چماق برداشته واورا زخمی نماییم.
چهل سال همه دهانشان بسته بود و هیچ صدایی از کسی در نمی‌آمد و انگار موجود زنده ای‌ای در این استان وجود نداشت تا حقوق به یغما رفته مردم را باز ستاند و به آن‌ها دهد که اکنون همه مدعی شده‌اند و از نماینده کنونی انتظار دارند خیلی سریع به خواسته‌هایشان برسند و مردم نیز بی نیاز شوند.
مهم‌ترین نکته نماینده کنونی همین بس که خود را در اختیار مردم گذاشته و تا کنون هیچ کدام از فامیل‌های خود را در مناصب جای نداده است و اسپانسری ندارد که وامدارش باشد چراکه هر چه کرده است خود بوده و خدای خود و توانسته قسمتی از مردم را خوشحال نماید تا در آینده ازاو به نیکی یاد شود.
اصلاح طلبی خوب است اما انصاف از هر ایده و تفکری بالاتر است و هر جا که برای مردم گامی برداشته می‌شود شایسته تقدیر است و باید از کسی که چنین کاری نموده قدردانی بشود تا در ادامه راهش با دلگرمی بیشتری تلاش نماید و اصلاح طلبان هم تنگ نظر نامیده نشوند و همان برچسبی که به اصولگرایان زده شد به اینان نیز زده نشود.
 

فعال فرهنگی رسانه ای چرام


کد مطلب: 294401

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/294401/توقع-بیجا-انبوه-محرومیت-ها

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1