کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

تجلیل وزیر از باشگاه‌های برتر کهگیلویه و بویراحمد و معاون اداره‌کل ورزش (+عکس)

7 بهمن 1396 ساعت 10:52


مراسم تجلیل از باشگاه‌های برتر کشور با حضور وزیر ورزش و جوانان در سالن همایش‌های مجموعه ورزشی انقلاب برگزار شد.
به گزارش کبنا اسپورت، برای نخستین بار از ۶۳ باشگاه خصوصی برتر کشور به دعوت کمسیون ماده ۵ وزارت ورزش کشور تجلیل به عمل آمد. در این مراسم علاوه بر مسعود سلطانی فر وزیر وررش و جوانان، عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی، امیر رضا خادم معاون پارلمانی و ژاله فرامرزیان معاون توسعه و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان نیز حضور داشتند.
احمدی معاون فرهنگی وزارت ورزش و جوانان اظهار کرد: رکن اصلی در ورزش بر عهده باشگاه‌هاست، هر اندازه از نظر کمی و کیفی در باشگاه‌ها وضعیت مطلوبی داشته باشیم حال ورزش کشور خوب است. یکی از اولویت‌ها در وزارت ورزش در چهار سال گذشته حمایت از باشگاه‌های کشور و کمک به ارتقای کیفی وضعیت آن‌ها بوده است.
او ادامه داد: خادم و همکارانش در کمیسیون ماده ۵ تلاش بی وقفه ای برای فعالیت و امر باشگاه داری در کشور داشته‌اند. یکی از نکاتی که در ورزش باید به آن توجه کرد و باشگاه‌ها می‌توانند در آن پیشگام باشند، نقش مسئولیت پذیری است. باشگاه‌ها می‌توانند کانون‌های اصلی در توسعه سلامت اجتماعی باشند. توسعه سلامت فردی، روحی و روانی جامعه امر مهمی است و با باشگاه‌ها می‌توانیم این کار را انجام دهیم. باشگاه‌ها باید محیط امن و پاکی باشند تا مردم با خیال آسوده به آن‌ها مراجع کنند.
احمد حکمتی‌اصل معاون اداره‌کل ورزش و جوانان در حاشیه این مراسم به خبرنگار کبنا گفت: توسعه زیرساخت‌های لازم برای فعالیت بیشتر باشگاه‌ها باید در اولویت قرار گیرد، چرا که هر چه این باشگاه‌ها محل تردد جوانان و ورزش دوستان قرار بگیرد، سلامت، نشاط و امید در جامعه تزریق خواهد شد.
به گزارش کبنا اسپورت، در این مراسم از باشگاه آیت ارجمند (ارج) و خانم نیکنام (باشگاه ایروبیک) و همچنین از احمد حکمتی معاون اداره کل ورزش و جوانان تجلیل به عمل آمد.


کد مطلب: 294022

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/294022/تجلیل-وزیر-باشگاه-های-برتر-کهگیلویه-بویراحمد-معاون-اداره-کل-ورزش-عکس

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1