کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

بازدید معاون وزارت فرهنگ و ارشاد از پروژه تالار مرکزی یاسوج / احمدی: اعتبارات مصوب سفر ریاست‌جمهوری پایان سال اختصاص داده می‌شود / احمدی از افتخارات مدیریتی کشور است /

1 آذر 1396 ساعت 12:30


استاندار کهگیلویه و بویراحمد و معاون وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از پروژه تالار مرکزی یاسوج بازدید کردند.

به گزارش کبنا از یاسوج، سید هادی حسینی معاون حقوقی و امور مجلس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد سفر و ضمن دیدار با استاندار از پروژه تالار مرکزی یاسوج بازدید کرد.
در این بازدید استاندار کهگیلویه و بویراحمد، فتاح محمدی معاون سیاسی استاندار، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز حضور داشتند.
علی محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این بازدید در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: این پروژه با زیربنای ۳ هزار مترمربع یکی از بزرگترین مجتمع‌های فرهنگی و هنری جنوب کشور است.
وی پیشرفت فیزیکی این پروژه را مناسب دانست و گفت: از محل اعتبارات ریاست جمهوری اعتباراتی خوبی بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان اختصاص یافت.
احمدی با اشاره به دیدار نمایندگان و مسوولان استان با دکتر نوبخت رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور، اظهار داشت: اعتبارات مصوب سفر ریاست جمهوری تا پایان سال تخصیص داده می‌شود و حضور دکتر حسینی معاون وزارت نیز بر این مسئله تاکید دارد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: این پروژه تأثیر بسیار مهمی بر فعالیت‌های فرهنگی و هنری دارد.
وی با اشاره به اینکه پروژه تالار مرکزی یاسوج ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، اظهار داشت: با تزریق اعتبارات می‌توان شاهد پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد این پروژه باشیم، البته حجم کار زیاد است و این پروژه، پروژه بزرگی می‌باشد.
سید هادی حسینی معاون حقوقی وزارت فرهنگ و ارشاد در این بازدید نیز با بیان اینکه دکتر احمدی از افتخارات حوزه مدیریتی کشور است، اظهار کرد: پروژه تالار مرکزی یاسوج، از پروژه‌های مهم کشور می‌باشد و هزار متر مربع از پروژه‌های همانند خوب بزرگتر است.
وی گفت: تلاش می‌کنیم تا اعتبارات خوبی برای این پروژه در نظر گرفته شود. و بدون شک با مدیریت خوب دکتر دهبانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و درایت آقای استاندار پروژه تالار مرکزی به سرانجام خواهد رسید.
به گزارش کبنا، در ادامه این بازدید مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار کرد: متأسفانه روند اجرایی پروژه کند و پیمانکار در اجرایی کردن وعده‌های خود کوتاهی کرده است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد خطاب به پیمانکار گفت: پیمانکاری که پروژه‌ای با این حجم را انجام می‌دهد نباید معطل ۳ و ۴ میلیارد تومان باشد.
همچنین مسوولان از پروژه ساختمان جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بویراحمد نیز بازدید کردند.


کد مطلب: 293645

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/293645/بازدید-معاون-وزارت-فرهنگ-ارشاد-پروژه-تالار-مرکزی-یاسوج-احمدی-اعتبارات-مصوب-سفر-ریاست-جمهوری-پایان-سال-اختصاص-داده-می-شود-افتخارات-مدیریتی-کشور

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1