کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مسمومیت ۴ نفر با گاز منوکسید کربن/ لغزندگی جاده، پراید را واژگون کرد

1 آذر 1396 ساعت 0:12


خبرهای بهداشت و درمان کهگیلویه و بویراحمد
گازگرفتگی را جدی بگیرید/ مسمومیت ۴ نفر با گاز منوکسید کربن
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از مسمومیت ۴ نفر با گاز خانگی در شهر مادوان خبر داد.
جلال پورانفرد با بیان اینکه این گازگرفتگی ساعت ۹ و ۳۱ دقیقه صبح امروز سه شنبه (۳۰ آبانماه) اتفاق افتاد، گفت : ۴نفر از یک خانواده دچار مسمومیت با گاز شهری شدند.
وی با اشاره به اینکه در پی اعلام این خبر آمبولانس شهر مادوان به محل اعزام شد، افزود: هر چهار نفر زن و از اعضای یک خانواده بودند، که در ابتدای صبح با علایم سردرد، سرگیجه، حالت تهوع و استفراغ از خواب بیدار و با مرکز پیام اورژانس تماس گرفتند.
رئیس مرکز اورژانس ۱۱۵ استان تصریح کرد: تکنسین‌های اورژانس هر چهار بیمار را با اقدامات درمانی مناسب(اکسیژن درمانی) به بیمارستان امام سجاد (ع)انتقال دادند.
 
نوبت دهی کلینیک‌های شهید مفتح یاسوج از اول آذر اینترنتی و تلفنی می‌شود +تلفن ۲۴ ساعته نوبت دهی
رئیس هیئت مدیره کلنیک های شهید مفتح یاسوج گفت: نوبت دهی کلینیک‌های چهارگانه شهیدمفتح یاسوج از یکم آذر ماه سالجاری فقط به صورت غیرحضوری ( تلفنی، اینترنتی) انجام می‌شود.
بهرام محمدی با بیان اینکه شهروندان می‌توانند برای نویت دهی کلینیک‌ها با شماره تلفن  ۲۵۰۱۵۰۳۱_۰۲۱ که به صورت ۳۰ خط تلفن همزمان است تماس بگیرند، افزود: این سامانه پذیرش ۲۴ ساعته و به صورت شبانه روزی آماده نوبت دهی است.
وی ادامه داد: جهت دریافت نوبت اینترنتی نیز می‌توانید با مراجعه به سایت www.cmofateh.yums.ac.ir  نوبت پزشک مورد نظر خود را رزرو نمایند.
رئیس هیئت مدیره کلینیک‌های شهید مفتح یاسوج خاطر نشان کرد: مراجعین تا ساعت ۱۱ همان روز فرصت دارند با حضور در کلینیک مربوطه، نوبت خود را قطعی کنند.
محمدی اظهار نمود: نوبت دهی حضوری فقط از طریق سیستم ارجاع و با معرفی پزشکان متخصص یا پزشک مربوطه انجام می‌شود.
وی از هم استانی‌های عزیز خواست، جهت سهولت دریافت نوبت، از طریق روش‌های نوبت دهی تلفنی و اینترنتی اقدام نمایند.
پس از دستور دکتر ایلامی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد مبنی بر ساماندهی نوبت دهی اینترنتی تلاش زیادی برای عملیاتی شدن این موضوع در دستور کار هیات مدیره کلینیک قرار گرفته است.
 
لغزندگی جاده پراید را واژگون کرد/ حادثه ای با ۳ نفر مصدوم +عکس
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی از واژگونی خودروی پراید و مصدوم شدن ۳ نفر در جاده دشتروم خبر داد.
جلال پورانفرد با بیان اینکه این تصادف ساعت ۱۱و۲دقیقه صبح امروز(سه شنبه )۳۰آبانماه رخ داد، گفت: ۳ نفر از سرنشیننان پراید مصدوم شدند.
وی با اشاره به اینکه در پی اعلام این خبر آمبولانس جاده ای دشتروم به محل اعزام شد، افزود: تکنسین‌های آمبولانس اعزامی بعد از اقدامات درمانی لازم مصدومان را به شهید بهشتی انتقال دادند.
رئیس اورژانس ۱۱۵ استان به رانندگان توصیه تمود: به علت لغزندگی جاده‌ها حتماً با سرعت مظمئنه رانندگی کنند و هشدارهای پلیس را جدی بگیرند.




 


کد مطلب: 293592

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/293592/مسمومیت-۴-نفر-گاز-منوکسید-کربن-لغزندگی-جاده-پراید-واژگون

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1