کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

سرانه ورزشی شهر مادوان صفر است / مسوولان با بهانه‌تراشی فضای ورزشی مادوان را نادیده نگیرند

1 آذر 1396 ساعت 7:16


شهردار مادوان گفت: نبود فضای ورزشی و تفریحی در شهر مادوان یک تهدید جدی است.
به گزارش کبنا از یاسوج، داریوش جهانبخش شامگاه سه‌شنبه در جلسه شورای اسلامی شهر مادوان که با حضور مسوولان اداره‌کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، ضمن تسلیت جان باختن تعدادی از هموطنان‌مان در زلزله کرمانشاه، با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه ورزش باید جدی گرفته شود، اظهار کرد: توسعه ورزش نقش موثری در سلامت رفتاری و فکری جوانان و نوجوانان دارد و هرگونه خمودگی و رکود را از جوانان دور می‌سازد.
وی گفت: ورزش ظرفیت بی‌بدیلی در عرصه پیشگیری و مبارزه با ناهنجاری‌ها دارد و از هر گونه استرس، پرخاشگری، بیماری‌های ناشی از کم تحرکی، اعتیاد و ... جلوگیری می‌کند و ورزش می‌تواند زمینه پر کردن اوقات فراغت را فراهم کند.
شهردار مادوان در ادامه با بیان اینکه شهر ما فاقد سالن ورزشی، اماکن ورزشی، زمین بازی و چمن مصنوعی است، گفت: چرا سرانه ورزش این شهر ۱۸ هزار نفری که غالباً جمعیت آن جوان می‌باشد، صفر است.
جهانبخش افزود: نبود فضای ورزشی و تفریحی در شهر مادوان یک تهدید جدی و آسیب اجتماعی است، جوانان و نوجوانان ما چگونه انرژی خود را تخلیه نمایند. چگونه اوقات فراغت خود را پر کنند، لذا نیاز است در خصوص تهیه زمین از ظرفیت منابع طبیعی، محیط زیست و همینطور از ظرفیت بخش خصوصی استفاده شود.
وی اضافه کرد: همینطور انتظار می‌رود که اداره‌کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد از منابع ملی و استانی و با رایزنی با سازمان برنامه و بودجه جهت ایجاد فضای ورزشی در شهر ماداون استفاده کنند و نباید به بهانه آماده نبودن زمین، فضای ورزشی این شهر نادیده گرفته شود.
 


کد مطلب: 293591

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/293591/سرانه-ورزشی-شهر-مادوان-صفر-مسوولان-بهانه-تراشی-فضای-نادیده-نگیرند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1