کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

راه‌اندازی ساختمان جدید دانشکده پیراپزشکی یاسوج

29 آبان 1396 ساعت 20:13


رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از افزایش سرانه فضای فیزیکی در این دانشگاه به ازای هر دانشجو به ۴ متر مربع خبر داد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد در آئین راه اندازی ساختمان جدید دانشکده پیراپزشکی اظهار داشت: با افتتاح این پروژه سرانه فضای فیزیکی در این دانشگاه به ازای هر دانشجو به ۴ متر مربع رسید، که نسبت به میانگین کشوری وضعیت مطلوبی داریم.
اورنگ ایلامی با اشاره به اینکه با انتقال سلف سرویس و کتابخانه دانشگاه به ساختمان جدید حدود یک هزار متر مربع به فضاهای آموزشی دانشگاه علوم پزشکی استان اضافه شد، افزود: با افزایش رشته‌های تحصیلی جدید، جذب هیئت علمی و افزایش ظرفیت برخی رشته‌ها به دنبال توسعه کمی و کیفی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج هستیم.
وی ادامه داد: رشته‌های فیزیوتراپی، شنوایی و بینایی سنجی و کار درمانی از جمله رشته‌های کاردبردی (که می‌توانند دفتر کار داشته باشند) بوده که انتظار دارم معاونت آموزشی و دانشکده پیراپزشکی یاسوج پیگیر راه اندازی این رشته‌ها باشند.
سرپرست دانشکده پیراپزشکی یاسوج نیز در این مراسم گفت: هم اکنون دانشکده پیراپزشکی با ۳۳۷ دانشجوی کارشناسی در رشته‌های رادیولوژی، هوشبری، علوم آزمایشگاهی و اتاق عمل در حال فعالیت است.
مجید خسروانی با بیان اینکه ساختمان قدیم سلف سرویس دانشکده پزشکی با اعتباری افزون‌بر ۱۰۰ میلیون تومان بهسازی و تجهیز شد، افزود: این ساختمان برای دانشکده پیراپزشکی در نظر گرفته شد.
ساختمان جدید دانشکده پیرا پزشکی یاسوج با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از مسئولان دانشگاه راه اندازی شد.




 


کد مطلب: 293393

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/293393/راه-اندازی-ساختمان-جدید-دانشکده-پیراپزشکی-یاسوج

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1