کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

بازدید سر زده استاندار از کلینیک شهید مفتح یاسوج / تماس اوژانسی «احمدی» با ایلامی

29 آبان 1396 ساعت 12:41


استاندار کهگیلویه و بویراحمد صبح امروز به صورت سرزده از کلینیک بهداشتی درمانی شهید مفتح یاسوج بازدید کرد.
علی محمد احمدی صبح امروز به همراه جمعی از مسئولان به صورت سرزده از کلینیک شهید مفتح یاسوج بازدید کرد و از نزدیک در جریان نحوه خدمات دهی و مشکلات این مرکز درمانی قرار گرفت.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این بازدید ارائه خدمات بهداشتی و درمانی و توجه به سلامت مردم را از اولویت‌های مهم دولت در استان برشمرد و گفت: رضایتمندی مراجعه کنندگان و کیفیت بخشی به خدمات درمانی در صدر برنامه‌های علوم پزشکی استان باشد.
وی خواستار بهبود روند تسریع در ارائه خدمات بهداشتی، ساماندهی نوبت دهی و توجه ویژه به تجهیزات روز پزشکی در استان شد.
احمدی با اشاره به طرح تحول نظام سلامت، گفت: این طرح نسخه شفابخشی برای نظام بهداشت و درمان کشور بود و نمادی از خدمت رسانی بی منت دولت است که انتظار می رود مسئولان حوزه بهداشت و درمان استان نیز در راستای اجرای هرچه بهتر این طرح عظیم و خدمت به مردم از هیچ تلاشی دریغ نکنند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه این بازدید در گفت و گوی صمیمی با مراجعه کنندگان این کلینیک علاوه بر تاکید بر حل مشکلات بهداشتی و درمان، بیان کرد: با حمایت دولت تدبیر و امید و اجرای طرح تحول سلامت به زودی سایر مشکلات این حوزه برطرف می شود.
احمدی در این بازدید در تماس تلفنی با رئیس دانشگاه علوم پزشکی خواستار رسیدگی و ساماندهی وضعیت این کلینیک شد و تصریح کرد: حفظ حرمت مردم و تکریم ارباب رجوع رسالت اصلی مسئولان علوم پزشکی استان باشد.
به گزارش کبنا، علی‌محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از وضعیت نوبت‌دهی کلینک‌ها رضایت نداشت.


کد مطلب: 293335

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/293335/بازدید-سر-زده-استاندار-کلینیک-شهید-مفتح-یاسوج-تماس-اوژانسی-احمدی-ایلامی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1