کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

شفاف‌سازی مدیرکل کهگیلویه و بویراحمد در خصوص استخدام نیروها / قدردانی بازرسی از این مدیرکل

27 آبان 1396 ساعت 15:15


مدیرکل بازرس، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: اقدام مدیرکل پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در خصوص بکارگیری نیرو قابل تحسین است.
 
 
محمود مومن نسب در پاسخ به سئوال این پایگاه خبری در خصوص جذب نیرو در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، گفت: بر اساس اعلام رسمی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، به استناد مجوز سازمان اداری و استخدامی کشور و در راستای قوانین مترتب بر مدیریت خدمات کشوری و برنامه پنج ساله ششم توسعه و شیوه نامه مربوط، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در نظر دارد، در راستای تامین و تکمیل نیروی انسانی مورد نیاز مراکز فرهنگی هنری دارای کمبود نیروی خود در سال ۱۳۹۷ از افراد علاقه مند و فعال در زمینه مربی فرهنگی، مربی هنری و نیروی خدماتی، شامل راننده، پیش خدمت و نگهبان براساس قانون کار و در قالب نیروهای شرکتی دعوت به همکاری نماید.
وی با تاکید بر اطلاع رسانی عمومی و عادلانه از طریق مصاحبه، انتشار آگهی در روزنامه های کثیرالانتشار، تاکید نمود تا دستگاه متولی و برگزاری آزمون برنامه ریزی، هماهنگی و اعمال تمهید قانونی جهت اجرای مطلوب آزمون در چارچوب دقیق قوانین و مقررات جاری صورت گیرد.
مومن نسب با اشاره به اینکه متقاضیان می توانند با مراجعه به روزنامه امید مردم منتشره در ۲۷ آبان ۱۳۹۶، سال یازدهم به شماره ۲۲۱۴ صفحه ۴ و یا سایت همین روزنامه از اطلاعات آزمون مطلع شوند، افزود: متقاضیان واجد شرایط حداکثر تا تاریخ ۶ آذر ۹۶ مدارک مورد نیاز را به آدرس مقرر تحویل و رسید اخذ نمایند
مدیرکل بازرس، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری، اظهار داشت: به منظور جلوگیری از ایاب  و ذهاب اضافی، پیشنهاد شد در کانون پرورش فکری شهرستان ها مراحل تشکیل پرونده متقاضیان اعم از تنظیم، رفع نقص و ... انجام و پس از نهایی شدن به استان (کانون) ارسال گردد.
مومن نسب، در پایان با تشکر و قدردانی از روش اصولی و پسندیده و شفاف جناب آقای عیسی گرجی زاده مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، از سایر مدیران خواست به منظور جلوگیری از شائبه های احتمالی و ضرورت اعتمادسازی بین مردم، تمامی مجوزها و آگهی های استخدام و جذب خود را تحت پوشش الزامات قانونی قرار داده و از هرگونه جذب و بکارگیری نیرو که قانون، اعتماد عمومی و عملکرد مدیران را زیر سئوال ببرد، خودداری ورزند.
کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد در اطلاعیه ای از استخدام ۱۳ نیروی انسانی مورد نیاز در مراکز تابعه خود در سراسر این استان خبرداده است.

استخدام در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد
در آگهی جذب نیروی موردنیاز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد تاکید شده که مدارک متقاضیان بایستی تا روز ششم آذرماه جاری (۱۳۹۶/۹/۶) به آدرس‌میدان راهنمایی یاسوج، پشت بانک‌ملی شعبه میدان‌معلم، دبیرخانه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این استان تحویل داده شود.
شرایط سنی برای حداقل سن ۲۰ سال و حداکثر ۳۰ سال تمام برای مشاغل خدماتی با مدرک تحصیلی دیپلم و حداکثر ۳۵ سال تمام برای مشاغل با مدرک کارشناسی و بالاتر الزامی عنوان شده است.
مبنای استان و شهرستان برای تعیین بومی بودن، تقسیمات کشوری در زمان ثبت نام است.
در این اطلاعیه تاکید شده صرفا از افراد بومی ثبت نام بعمل خواهد آمد و چنانچه در هر مرحله خلاف این موضوع اثبات شود فرایند ثبت نام لغو و از اشتغال ایشان جلوگیری خواهد شد.
عدم اشتغال و همچنین نداشتن تعهد کار در سایر سازمان ها و شرکت ها به هنگام انعقاد قرارداد و شروع کار الزامی است.
انجام خدمت سربازی و یا سوابق کاری و هرمورد دیگری تحت هیچ شرایطی به سقف سنی داوطلب افزوده نمی شود.
عدم اعتیاد به مواد مخدر و نداشتن سابقه محکومیت جزایی موثر از دیگر شرایط احراز صلاحیت پذیرفته شدگان خواهد بود.
مربی ادبی باید دارای مدارک کارشناسی و یا بالاتر از آن در رشته‌هایی با گرایش ادبی بوده و پیشخدمت نیز باید دارای مدرک تحصیلی دیپلم و صرفا مرد باشد.
در بخش استخدامی نگهبان و راننده نیز داشتن مدرک تحصیلی دیپلم و صرفا مرد نیاز است.
علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن ۳۳۲۲۳۰۴۹ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان - امور اداری تماس برقرار کنند.


کد مطلب: 292892

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/292892/شفاف-سازی-مدیرکل-کهگیلویه-بویراحمد-خصوص-استخدام-نیروها-قدردانی-بازرسی-این

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1