کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

فروش زمین‌های شهر یاسوج توسط اداره‌کل راه و شهرسازی / آقای استاندار جلوی این کار را بگیرید / پول‌هایی که به جیب استان نمی‌رود

27 آبان 1396 ساعت 20:33


رئیس شورای شهر یاسوج از فروش زمین‌های سطح شهر توسط اداره‌کل راه و شهرسازی خبر داد و گفت: اداره‌کل راه و شهرسازی زمین‌ها را قطعه قطعه کرده و به فروش می‌رساند.
به گزارش کبنا، هدایت اکبری در جلسه‌ای که با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد، نماینده بویراحمد و دنا، معاون عمرانی استاندار، فرماندار بویراحمد و جمعی از مسوولان برگزار شد، اظهار کرد: اداره‌کل راه و شهرسازی زمین‌های سطح شهر یاسوج را قطعه قطعه کرده و به فروش می‌رساند که متأسفانه این زمین‌ها بدون پارکینگ ساخته می‌شوند.
اکبری با تأکید بر اینکه هر نوع ساخت و ساز در حریم و محدوده شهر یاسوج باید با هماهنگی شورا انجام گیرد، تصریح کرد: راه و شهرسازی زمین سطح شهر را قطعه‌بندی کرده و در قطعات ۳ و۴ می‌فروشد که جلوی این کار گرفته شود.

وی از استاندار کهگیلویه و بویراحمد خواست تا جلوی این کار اداره‌کل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد را بگیرد.
رئیس شورای شهر یاسوج گفت: پول فروش این زمین‌ها در سطح شهر یاسوج به حساب خزانه دولت می‌رود و هیچ سودی به نفع استان کهگیلویه و بویراحمد ندارد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: در یک وقت مناسب این مسئله را پیگیری خواهیم کرد.


کد مطلب: 292877

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/292877/فروش-زمین-های-شهر-یاسوج-توسط-اداره-کل-راه-شهرسازی-آقای-استاندار-جلوی-این-کار-بگیرید-پول-هایی-جیب-استان-نمی-رود

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1