کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

اعزام ۷ کامیون کمک‌های بخش خصوصی کهگیلویه و بویراحمد به مناطق زلزله زده

25 آبان 1396 ساعت 18:46


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: تعداد ۷ کامیون کالای موردنیاز زلزله‌زدگان کرمانشاه توسط بخش خصوصی در اتاق بازرگانی یاسوج جمع‌آوری شد.
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، داریوش دیودیده اظهار کرد: در پی کمک‌های مردمی و سایر اقشار جامعه، به زلزله‌زدگان غرب کشور و استان کرمانشاه، فعالین بخش خصوصی ازجمله صنعتگران، معدن کاران، اصناف، بازاریان، کسبه و همچنین کارکنان مجموعه بزرگ هم‌خانواده صنعت، معدن و تجارت استان نسبت به جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی اقدام کردند.
دیودیده بیان کرد: با توجه به جمع‌آوری کمک‌ها و ارسال محموله‌ها به چندین بخش در استان به‌صورت منسجم مشخص‌شده‌اند، مجدداً از همه فعالین بخش خصوصی استدعای کمک و مساعدت به هم‌وطنان خود را همان‌گونه که نشان داده‌اند داریم.
وی در ادامه ابراز داشت: نظر به اینکه کمک‌های فعالین بخش خصوصی در اتاق بازرگانی، صنایع معادن و کشاورزی جمع‌آوری می‌شود، فعالین این بخش کمک‌های خود را تحویل این اتاق یا با دبیرخانه مدیریت بحران سازمان صنعت، معدن و تجارت هماهنگی لازم به عمل‌آورند.
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه وبویراحمد در پایان گفت: تاکنون کمک‌های جمع‌آوری‌شده در اتاق بازرگانی جهت ارسال اولین محموله توسط این بخش، تعداد ۷ کامیون شامل پتو، آب‌معدنی، کمپوت کنسرو، موکت و سایر مایحتاج، همراه با کاروان استان کهگیلویه وبویراحمد ارسال خواهد شد.
 


کد مطلب: 292486

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/292486/اعزام-۷-کامیون-کمک-های-بخش-خصوصی-کهگیلویه-بویراحمد-مناطق-زلزله-زده

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1