کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

شوخی معنادار امام جمعه باشت با شورای شهر + حرف‌های فرماندار به شهردار جدید باشت +عکس

21 آبان 1396 ساعت 17:21


شهردار جدید باشت با حضور مدیر کل امور شهری استانداری، فرماندار و امام جمعه باشت و مسئولان شهرستانی و استانی منصوب شد.
امام جمعه باشت خطاب به شهردار جدید باشت گفت: باید کمربند همت را ببندید وآماده حل مشکلات مردم باشید.
به گزارش کبنا، حجت السلام عبودی در جلسه انتصاب شهردار جدید باشت ضمن تقدیر از شهردار قبلی بیان کرد: بهنام برازنده شهردار قبلی اخلاق بسیار نیکویی داشت و در این ۴ سال رفتار مناسبی با مردم نشان داد.

وی افزود: شهردار باشت فردی کوچک نظم بود که با همه مشکلاتی که شهرداری‌ها داشت، خدمات ارزنده ای به مردم ارائه داد.
حجت السلام عبودی خطاب به شهردار جدید باشت تصریح کرد: اکنون شما شهرداری این شهر را در دست دارید و باید مشکلات مردم را حل کنید که شهرداری باشت با ۸۰ نیرو در حال کار است که برخی از این نیروها حقوق عقب افتاده دارند و بسیار زیاد است.
وی گفت: پرداخت حقوق، حق الزحمه این نیروها مهم است و باید پیگیری شود، شورای شهر و شهردار نباید دیگر نیرو وارد شهرداری باشت کنند.
امام جمعه باشت گفت: در مباحث شهری مسئله ای که به زیبایی شهر کمک می‌کند تعیین و تکلیف زمین‌های خالی در شهرستان است که این موضوع مهمی برای پیشرفت در شهرستان است که شهرستان را از فضای روستایی بیرون بیاوریم.
حجت السلام عبودی گفت: شهردار جدید بدون تعامل با فرماندار، نماینده و دیگر مسئولان استانی و شهرستانی نمی‌تواند هیچکاری از پیش ببرد و باید همواره تعامل با مسئولان داشته باشد.
امام جمعه باشت خطاب به شهردار جدید باشت گفت: باید کمربند همت را ببندید و آماده حل مشکلات مردم باشید.
عبودی تصریح کرد: شهردار سابق در همه برنامه‌های فرهنگی شهرستان همکاری و حضور لازم را داشتند و از مدیرانی بود که در زمینه فرهنگی هرکاری از دست وی برمی آمد، انجام داد و در بحث فرهنگی سنگ تمام گذاشتند.
در پایان امام جمعه باشت با بیان سخنی طنزآلود خطاب به اعضای شورای شهر باشت، اظهار کرد: یک روحانی گشین برای امام جمعه هم آماده کنید.

اولویت شهردار جدید توسعه شهرستان و اتمام طرح‌های نیمه کاره باشد
فرماندار باشت خاطرنشان کرد: با توجه به طرح‌های نیمه تمام در باشت اولویت راه توسعه شهرستان و اتمام طرح‌های نیمه تمام باشد.
سید مسعود حسینی در این جلسه ضمن عرض تسلیت اربعین حسینی بیان کرد: طبیعی است کسی که در بدنه دولت قرار می‌گیرد، روزی باید جایش را به فرد دیگری بدهد.
حسینی با بیان اینکه مردم باید مسئولان را بپذیرند یا رد کنند، گفت: بهترین محکمه برای عملکرد یک مسئول، مردم هستند.
فرماندار باشت با اشاره به فعالیت‌های دولت در حوزه گازرسانی عنوان کرد: ۸۵ درصد پیشرفت در شهرستان داشتیم و ۱۵ درصد دیگر مانده تا شهرستان تکمیل شود.
وی ابراز کرد: در فضای سبز، روشنایی، پارک‌های شهر و مبلمان شهری شهردار سابق عملکرد خوبی داشت که البته حمایت‌های نماینده و دولت نیز نباید فراموش شود.
حسینی با اشاره به دستورکار شهردار جدید باشت خاطرنشان کرد: با توجه به طرح‌های نیمه تمام در باشت اولویت راه توسعه شهرستان و اتمام طرح‌های نیمه تمام باشد.
فرماندار باشت تصریح کرد: در دولت یازدهم شاهد کارهای خوبی در سطح شهرستان بودیم، درحوزه راه بجز ۶ کیلومتر از جاده پیچاب باشت همه خیابان و کوچه‌های شهرستان آسفالت شده است.
وی در پایان تصریح کرد: خوشحالم که امروز از همه طوایف و جناح شهرستان باشت در این مجلس حضور دارند، همزمان با رشد فرهنگی شهرستان فرهنگ سیاسی شهرستان هم رشد کرده است که یک نقطه عطف در در شهرستان است.
وی افزود: همه جناح‌ها در شهرستان در زمان انتخابات رقابت خود را دارند و در پایان همه با همکاری هم برای پیشرفت و توسعه شهرستان تلاش می‌کنند.


کد مطلب: 291133

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/291133/شوخی-معنادار-امام-جمعه-باشت-شورای-شهر-حرف-های-فرماندار-شهردار-جدید-عکس

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1