کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کسب رتبه برتر شورای آموزش و پرورش گچساران در سه سال گذشته در استان+تصاویر

21 آبان 1396 ساعت 17:03


رئیس آموزش و پرورش گچساران در جلسه شورای آموزش و پرورش گچساران که با حضور فرماندار، معاون آموزش و پرورش عشایر استان و اعضای شورا در سالن کنفرانس آموزش و پرورش برگزار شد، اظهار داشت: شورای آموزش و پرورش گچساران در سه سال گذشته  رتبه برتر را در کهگیلویه و بویراحمد کسب کرده است.
سید ظهیرالدین پورالحسینی با بیان اینکه در سه سال گذشته شورای آموزش و پرورش گچساران به عنوان شورای برتر با اختلاف بسیار با شورای دوم در استان معرفی شده است،عنوان کرد: شورای آموزش و پرورش گچساران در این چند سال اخیر از سوی وزارت آموزش و پرورش مورد تجلیل قرار گرفته است.
رئیس آموزش و پرورش گچساران  با اشاره به کسب رتبه اول در  حمل و نقل دانش آموزان این شهرستان گفت: قریب بر ۲۰۰ سرویس سواری دارای مجوز کار جا به جایی دانش آموزان را بر عهده دارند.
وی در ادامه با اشاره به مصوبات جلسه که امروز مورد بررسی قرار گرفت، عنوان کرد:  انعقاد قرارداد برای احداث پارک در روستای رودبال که با بنیاد مسکن صورت گرفته که بعد احداث این فضا در اختیار آموزش و پرورش قرار گیرد.
پورالحسینی در ادامه با اشاره به دکه‌هایی که مجاور مدارس هستند و  اقدام به فروش خوراکی‌های غیرمجاز می‌کند، تصریح کرد: این دکه‌ها با دستور شهرداری جمع آوری خواهد شد.
رئیس آموزش و پرورش گچساران در ادامه خاطر نشان کرد: هم اکنون با ایجاد ساخت و سازهای جدید در شهرستان  نیاز به فضاهای آموزشی داریم که برای هر ۱۱۹ واحد مسکونی نیاز به یک فضای آموزشی است.
پورالحسینی در ادامه با اشاره به ساخت و ساز و بازسازی بافت فرسوده دوگنبدان گفت: برای محله‌هایی که دارای بافت فرسوده  و در حال بازسازی و نوسازی هستند امسال برای محله رادک یک فضای آموزشی و برای سال‌های آینده در محله سادات و لبنان این فضاها در نظر گرفته شده است.
 


کد مطلب: 291120

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/291120/کسب-رتبه-برتر-شورای-آموزش-پرورش-گچساران-سه-سال-گذشته-استان-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1