کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

اقامتگاه تفریحی-رفاهی برم الوان بهمئی در آستانه واگذاری به بخش خصوصی

20 آبان 1396 ساعت 14:02


سرپرست اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان بهمئی از واگذاری اقامتگاه تفریحی - رفاهی برم الوان  در شهرستان بهمئی خبرداد.
به گزارش کبنا نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی ،صنایع دستی وگردشگری استان  مجتبی صلاحی نژاد گفت: این پروژه در زمینی به مساحت ۱٫۵هکتار در منطقه گردشگری برم الوان از توابع بخش سرآسیاب یوسفی در حال تکمیل است.

دبیر کارگروه گردشری در شهرستان بهمئی افزود: سیاست های کلی سازمان میراث فرهنگی و دولت تدبیر و امید در سالهای اخیر استفاده بهینه از اماکن گردشگری جهت ایجاد اشتغال و رفع معضل بیکاری می باشد که در شهرستان بهمئی تاکنون اقدامات خوبی در این زمینه صورت گرفت.
وی اظهار کرد:با پیشنهاد میراث فرهنگی بهمئی و مطالعه و بررسی کارشناسان اداره کل، دو منطقه گردشگری برم الوان و تنگ ماغر جهت احداث اردوگاه و اقامتگاه های تفریحی-رفاهی مورد توجه قرار گرفت.
صلاحی نژاد  تصریح کر د:در حال حاضر اقامتگاه تفریحی - رفاهی برم الوان بیش از ۹۰درصد پیشرفت فیزیکی دارد که اداره کل میراث فرهنگی قصد دارد این اقامتگاه را به بخش خصوصی واگذار کند.
وی ادامه داد: در این اقامتگاه بیش از ۲۰آلاچیق، کباب پز، منبع ذخیره آب،جایگاه های ویژه آبخوری و سرویس بهداشتی مناسب احداث شده است.
سرپرست اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان بهمئی با بیان اینکه اطراف اقامتگاه به صورت کامل حصارکشی  شده است ابراز داشت: یک برج نور در محوطه  این مکان تفریحی و گردشگری نصب می شود تا گردشگران در کنار امکانات رفاهی و امنیت کافی، از چشم اندازهای طبیعی برم الوان استفاده کنند.
وی گفت:تالاب برم الوان در ۴۰کیلومتری مرکز شهرستان بهمئی ، یکی از مناطق دیدنی و قطب های گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد می باشد که سالانه هزاران گردشگر را از سراسر کشور به خصوص مناطق جنوب به خود جذب می کند.


کد مطلب: 290804

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/290804/اقامتگاه-تفریحی-رفاهی-برم-الوان-بهمئی-آستانه-واگذاری-بخش-خصوصی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1