کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

نظری: بحث‌های طایفه‌ای و قبیله‌ای بسیار آزار دهنده است / خدمات رسانی به مدارس نباید تحت هیچ شرایطی قطع شود

17 آبان 1396 ساعت 11:49


جلسه شورای آموزش وپرورش شهرستان بویراحمدصبح امروز با حضور اعضا وبه ریاست فرماندار بویراحمد در محل فرمانداری برگزارشد.
محمد کاظم نظری در این جلسه ضمن عرض تسلیت اربعین حسینی گفت: پیاده روی اربعین حسینی علاوه بر اینکه یک نماد شیعی هست به یک پدیده جهانی تبدیل شده است و از همه ادیان در این مراسم شرکت میکنند که در واقع این ایدئولوژی حق محور جایگزین مناسبی برای تمام نظامهای فکری و ورشکسته جهانی خواهد بود.
محمد کاظم نظری با اشاره به جایگاه آموزش وپرورش گفت: بعد از خانواده، آموزش و پرورش همواره پیشگام ترین نهاد برای جهت دهی به ارزش ها، اهداف و خلاقیت ها در نوجوانان و جوانان بوده و از موثرترین مراکز مشورت پذیری و نقش آفرینی است.
فرماندار شهرستان بویراحمد با نگاهی به مناقشات ادارات و دستگاه های خدمت رسان با آموزش وپرورش، تاکید کرد: نباید تحت هیچ شرایطی خدمات رسانی به مدارس آموزش وپرورش قطع شود و گفت: بدهی های جاری مدارس باید با برنامه ریزی مدیران و آموزش و پرورش پرداخت شوند.
نظری گفت: شورای آموزش وپرورش یک شورای راهبردی است وباید در این شورا به مسائل کلان و اساسی آموزش وپرورش پرداخته شود.
وی افزود: امروزه یکی از مباحثی که بسیار آزار دهنده است همین بحث قبیله و طایفه‌گرایی است که بعضآ ناخواسته به آن دامن زده می‌شود، لذا، آموزش وپرورش باید تقویت باورها وارزش‌های انسانی و دینی را از طریق فرهنگ سازی در مدارس نهادینه کند.
رئیس شورای آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد با بیان اینکه هدف این جلسه چیزی جز جلب مشارکت همه ی دستگاه های دولتی برای کمک به تعلیم وتربیت، نیست ،ابراز داشت: توقع این است که ادارات مشارکت جدی داشته باشند.
دراین جلسه علاوه بر مو ضوعات خاص آموزش وپرورش درخصوص مسائل ایمنی آموزشگاهها و سلامت دانش آموزش بحث و تبادل نظر گردید.


کد مطلب: 290215

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/290215/نظری-بحث-های-طایفه-ای-قبیله-ای-بسیار-آزار-دهنده-خدمات-رسانی-مدارس-نباید-تحت-هیچ-شرایطی-قطع-شود

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1