کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

حفظ بهداشت و کیفیت آب خط قرمز آبفای شهری است/نظارت مداوم بر کیفیت آب شرب شهرها

15 آبان 1396 ساعت 19:21


به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد فرهاد صداقت در بازدید از تاسیسات آب شرب شهر یاسوج  اظهار کرد: در مدت سپری شده از سال جاری بیش از ۱۶۰۰ مورد آزمون شیمیایی آب در سطح شهرهای استان انجام شده است.
مدیر کنترل کیفیت و بهداشت آب شرکت آب  و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد افزود:  در همین مدت بیش از ۷۸۰ آزمون باکترولوژی و نیز ۷۵۰ آزمون هتروتروف آب در آزمایشگاه های آب و فاضلاب شهرهای استان انجام گرفته است.
وی با بیان اینکه کنترل کیفی آب شرب شهرهای استان کهگیلویه و بویراحمد به صورت مداوم و بر اساس استانداردهای روز در حال انجام است، یادآور شد: حفظ بهداشت و کیفیت آب شرب  شهروندان خط قرمز و اصلی ترین هدف آبفا است.
 
صداقت کنترل کیفیت و بهداشت آب آشامیدنی شهرهای استان  را از اصلی‌ترین وظائف شرکت آب و فاضلاب دانست و افزود: یکی از سیاست‌ها و رویکردهای اصلی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور و به تبع آن شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد رساندن آب شرب سالم و بهداشتی به دست مردم است و اگر قرار است آبی به دست مردم برسد باید کاملا بهداشتی باشد.
وی بیان کرد: در همین راستا ازمایشگاه شرکت آب و فاضلاب استان علاوه بر مجهز بودن به  پیشرفته ترین دستگاه های آزمایش و نمونه گیری از پرسنل و نیروی انسانی متخصص نیز بهره مند است.


کد مطلب: 289854

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/289854/حفظ-بهداشت-کیفیت-آب-خط-قرمز-آبفای-شهری-نظارت-مداوم-شرب-شهرها

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1