کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

اعلام حمایت جوان کهگیلویه ای از مواضع استاندار/حفظ روحیه شجاعت و صراحت در گفتارتان

14 آبان 1396 ساعت 14:30


شهریارجمالی*
نامه جوان کهگیلویه ای به دکتراحمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد که عینا منتشر می گردد:
به نام خدا
جناب آقای دکتر احمدی
استاندار محترم کهگیلویه و بویراحمد.
با عرض سلام و تحیات الهی.
آقای دکتر احمدی، صراحت، شهامت و قاطعیت گفتاری شما در خدمت به مردم در کوتاه مدتی که بر کرسی استانداری تکیه زده اید زبانزد عام و خاص این سامان است.
به استحضار حضرتعالی میرساندکه به مدت چهار سال تمام، بسیاری از حامیان دولت تدبیر و امید خصوصا جوانان، قربانی استراتژی های افراطی افرادی شده بودند که به نام مردم، استانداری کهگیلویه و بویراحمد را به تسخیر خود درآوردند و سفره ی محرومین این دیار را فقط برای خواص و نور چشمی هایشان پهن کردند.
روزنه های امید مردم را با بتن های تمامیت خواهی پر کردند و اهریمنی از تاریکی و زمهریر را به مدت چهار سال بر مخالفین و منتقدین خود گستراندند.
آنان با گرزهای پولادین خود هر منتقدی را به کینه توزی، حسادت، منفعت طلبی، دروغگو یی و تخریبگری متهم و خود را با اوصاف نجیب، صبور و خادم ِمردم معرفی می کردند.
جناب آقای احمدی، خرسند و مسرور هستیم که باطن ذات مدعیان خادمیِ مردم کهگیلویه و بویراحمد را در شروع مسئولیتتان هویدا کردید.
شما در یکی از سخنرانی های خود فرمودید که:
*در این مسیر نیازمند همراهی و مشارکت مردم هستم*.
فلذا؛ به عنوان یکی از شهروندان کهگیلویه و بویراحمد، همراهی خود و بسیاری از همفکران و دوستانم را با تقاضای توجه به موارد زیر به شما و مجموعه ی مدیریتی منتخب شما در استانداری اعلام خواهم کرد.
۱-عمل به گفته ها و اظهارات خود در برخورد با متخلفین و کسانی که حقوق مردم را پایمال کرده اند.
۲-شناسایی و عزل شمشیر به دستان و منافقین ریاکاری که فقط برای رسیدن به منافع شخصی خود و قاچ اطرافیانشان در مجموعه ی مدیریتی استان به ناحق گرد هم آمدند و هم اکنون در مقابل افشاگری های شما سر در لاک خود فروبرده و سکوت پیشه کرده اند.
۳-توجه بیش از پیش به مناطق محروم کهگیلویه از جمله شهر دهدشت که با سو مدیریت در تمامی حوزه ها به جای توسعه، پسرفت همه جانبه داشته است.
۴-فراهم کردن یک راه ارتباطی ایمن، مستقیم و یا غیر مستقیم جهت ارتباط جوانان و شهروندان با مجموعه ی مدیریتی استان به منظور ارائه ی پیشنهادات، انتقادات و راه حل های کمک به توسعه ی استان.
۵-توجه به اشتغال و ازدواج جوانان، کمک به تقویت سازمان های مردم نهاد، کمک به تقویت فرهنگ و آسیب شناسی مشکلات اجتماعی مردم محروم این دیار.
۶- توجه کافی به توسعه و توزیع کانون های فناوری اطلاعت و شرکت های دانش بنیان در استان.
و در نهایت حفظ روحیه ی شجاعت و صراحت در گفتار خود و عملی کردن تئوری های مردم پسندتان.
برای شما و تمام خدمتگذاران دولت تدبیر و امید آرزوی توفیق و سربلندی دارم.
_______________________________________
*فعال سیاسی و اجتماعی


کد مطلب: 289688

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/289688/اعلام-حمایت-جوان-کهگیلویه-مواضع-استاندار-حفظ-روحیه-شجاعت-صراحت-گفتارتان

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1