کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

اصلاح ۲ کیلومتر شبکه توزیع آب مناطق راهنمایی و باهنر یاسوج

13 آبان 1396 ساعت 18:32


مرادیان بیان کرد: طی دو ماه اخیر بیش از و ۲ و نیم کیلومتر از شبکه و خطوط اصلی مناطق باهنر و راهنمایی یاسوج اصلاح و بازسازی شد.
به گزارش کبنا، مسعود مرادیان صبح امروز در بازدید از  پروژه اصلاح شبکه توزیع آب منطقه راهنمایی یاسوج اظهار کرد: اصلاح و مرمت شبکه توزیع آب  شهرهای استان به صورت مداوم در حال انجام است.
معاون مهندسی و توسعه شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: فقدان زون‌بندی  در شبکه توزیع آب شهرهای استان از جمله شهر یاسوج و توسعه روزافزون این شهر  مشکلاتی را در  زمینه توزیع آب شرب به وجود آورده است.
*انجام مطالعات اصلاح و توسعه شبکه در سطح شهر  یاسوج
مرادیان عنوان کرد: به همین دلیل نصب شیر فشار شکن، اصلاح و زون بندی مناطق مختلف شهر یاسوج در دستور کار  معاونت مهندسی و توسعه شرکت آب و فاضلاب استان قرار گرفت و  طی دو سال اخیر مطالعات مختلفی در این زمینه انجام گرفت.
معاون مهندسی و توسعه شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلو یه و بویراحمد یادآور شد: یکی از مناطقی که با بیشترین مشکلات روبرو بود مناطق باهنر و راهنمایی یاسوج بودند.
وی تصریح کرد:  قدیمی بودن شبکه و اقطار پایین خطوط و شبکه توزیع این مناطق باعث افت فشار  و کمبود آب در این مناطق می‌شد.
مرادیان بیان کرد: طی دو ماه اخیر بیش از  و ۲ و نیم  کیلومتر از شبکه و خطوط اصلی مناطق باهنر و راهنمایی  یاسوج اصلاح و بازسازی شد.
وی میزان اعتبار هزینه شده برای اجرای این میزان  اصلاح و توسعه شبکه  از شهر یاسوج را بالغ بر یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان عنوان کرد و گفت:  بیش از ۶ کیلومتر دیگر از شبکه و خطوط  مناطق باهنر و راهنمایی و خیابان های اطراف آن نیز در حال انجام است.
 


کد مطلب: 289463

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/289463/اصلاح-۲-کیلومتر-شبکه-توزیع-آب-مناطق-راهنمایی-باهنر-یاسوج

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1