کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

۱۲۰ انشعاب غیرقانونی آب در معابر شهر یاسوج جمع آوری شد

13 آبان 1396 ساعت 18:28


معاون خدمات مشترکین شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه طی سه ماه اخیر بیش از ۱۲۰ فقره انشعاب غیرمجاز آب در معابر سطح شهر یاسوج جمع‌آوری شد، اظهار کرد: نصب هرگونه انشعاب در معابر و جلوی مغازه‌ها باید با خرید انشعاب و مجوزات قانونی انجام کیرد.
به گزارش کبنا، طهمورث گودرزی ظهر امروز در بازدید از  تاسیسات آب  شرب شهر مادوان  با بیان اینکه نصب انشعاب آب باید با نظارت کارشناسان آب و فاضلاب  انجام گیرد، اظهار کرد: سالانه بخش زیادی  از  آب شرب تولیدی از  طریق انشعاب‌های غیرمجاز به هدر می‌رود.
معاون خدمات مشترکین شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه نوع نگاه به مقوله آب و شیوه  تامین این کالای با ارزش باید تغییر کند، افزود: متاسفانه در موارد متعدد دیده می‌شود که شهروندان از کم و کیف تولید آب شرب  بی‌خبر هستند.
نصب انشعاب آب در معابر با خرید انشعاب صورت گیرد
گودرزی گفت: شهروندان باید بدانند که آب شرب با صرف هزینه‌های بالا و زحمات فراوان به دست آنها می‌رسد و به همین دلیل اسراف و هدر دادن این کالای با ارزش به هیچ وجه قابل قبول نیست.
وی با اشاره به اینکه شرکت آب و فاضلاب استان با ابزار مختلف فرهنگی و قانونی سعی در جلوگیری از هدر رفت آب و جمع‌آوری انشعابات غیرمجاز آب را دارد، اظهار کرد: یکی از مصادیق انشعاب‌های غیرمجاز، شیرهای آب  موجود در معابر شهرهای هستند که متاسفانه هیچ متولی خاصی نیز ندارند.
*جمع آوری ۱۲۰ فقره انشعاب غیرمجاز در سطح معابر شهر یاسوج
معاون خدمات مشترکین شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد   با بیان اینکه طی سه ماه اخیر بیش از ۱۲۰ فقره انشعاب غیرمجاز آب در معابر سطح شهر یاسوج جمع‌آوری شد، اظهار کرد: نصب هرگونه انشعاب در معابر و جلوی مغازه‌ها باید با  خرید انشعاب و مجوزات قانونی انجام کیرد.


کد مطلب: 289460

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/289460/۱۲۰-انشعاب-غیرقانونی-آب-معابر-شهر-یاسوج-جمع-آوری

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1