کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

رقابت «پژمان» با «اقبال» برای استانداری چهارمحال و بختیاری / مخالفت جدی نماینده شهرکرد با نیک‌اقبالی / هیئت دولت تکلیف استاندار چهارمحال را یکشنبه مشخص می‌کند

13 آبان 1396 ساعت 11:53


با رفتن «پژمان نیک‌‎اقبالی» از استانداری کهگیلویه و بویراحمد و آمدن عزیر فیلی معاون عمرانی فعلی استانداری استان مرکزی، بحث استانداری نیک اقبالی برای استان چهار محال بختیاری کلید خورده است.
به گزارش کبنا، «پژمان نیک‎‌اقبالی» که در معاونت عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد توانست حضور فعالی از خود نشان دهد و برای سامان دادن به پروژه‌های عمرانی تلاش‌های زیادی بکند، این روزها با اقبال عباسی سرپرست استانداری اردبیل برای تصدی استانداری چهار محال و بختیاری رقابت می‌کند.
بر اساس منابع خبری کبنا، بین چهار نماینده استان چهارمحال و بختیاری در مجلس دهم، محمد خالدی سردشتی نماینده شهرستان لردگان از حامیان پژمان نیک‌اقبالی برای استانداری استان چهارمحال و بختیاری است.
اردشیر نوریان نماینده شهرستان‌های شهرکرد، سامان  و بن از مخالفان نیک‌اقبالی و حامیان جدی اقبال عباسی سرپرست فعلی استانداری اردبیل است.
اما خدیجه ربیعی نماینده شهرستان بروجن و علی کاظمی نماینده شهرستان‌های اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار نیز برای حضور «پژمان نیک‌اقبالی» در استان چهار محال و بختیاری چراغ سبز نشان داده‌اند.
با این وجود نزدیکان و حامیان «پژمان نیک‌اقبالی» معاون فعلی عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در سطح ملی برای او در حال رایزنی هستند.
موضوع استانداری استان چهارمحال بختیاری یکشنبه در هیئت دولت مطرح خواهد شد. و اقبال عباسی سرپرست فعلی استانداری اردبیل و پژمان نیک‌اقبالی معاون فعلی عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد دو گزینه برای این مسوولیت هستند.
نام اسدالله درویش امیری سرپرست استانداری زنجان نیز برای استانداری چهارمحال و بختیاری مطرح است.
به گفته برخی از منابع خبری، امیری و عباسی به دلیل اینکه آشنایی با بافت، فرهنگ و اقلیم و نظام سیاسی زاگرس و به ویژه استان چهار محال و بختیاری ندارند، با مخالفت‌های از سوی سیاسیون و برخی از نمایندگان مجلس چهارمحال و بختیاری مواجه شده‌اند.
از طرفی پژمان نیک‌اقبالی از فرزندان زاگرس نشین است که به خوبی با فرهنگ استان‌های همانند چهار محال و بختیاری آشنایی دارد و اینکه با او موافقت شود، احتمال زیادی وجود دارد اگر چه نیک‌اقبالی با مخالفت جدی اردشیر نوریان نماینده شهرستان‌های شهرکرد، سامان  و بن مواجه است.
نیک‌اقبالی با نمایندگان چهار محال و بختیاری دیدار و گفت‌وگوهایی داشته است.


کد مطلب: 289317

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/289317/رقابت-پژمان-اقبال-استانداری-چهارمحال-بختیاری-مخالفت-جدی-نماینده-شهرکرد-نیک-اقبالی-هیئت-دولت-تکلیف-استاندار-یکشنبه-مشخص-می-کند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1