کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

«نظری» در فرمانداری بویراحمد ابقا شد / پوزش از کهگیلویه خداحافظی می‌کند / تکلیف فرمانداری گچساران چه می‌شود / آیا فتاح از استانداری می‌رود

13 آبان 1396 ساعت 10:26


حکم محمد کاظم نظری برای فرمانداری بویراحمد توسط رحمانی فضلی وزیر کشور ابقاء شد.
به گزارش کبنا از یاسوج، حکم محمد کاظم نظری برای فرمانداری بویراحمد توسط رحمانی فضلی وزیر کشور ابقاء شد.
بنا بر این گزارش، با روزهای گذشته نامه‌ای از سوی استانداری کهگیلویه و بویراحمد برای وزارت کشور در خصوص رضایت از عملکرد نظری فرماندار بویراحمد و ابقای او ارسال شده بود، که بر اساس اطلاعات رسیده به این پایگاه خبری، حکم محمد کاظم نظری برای یک دوره دیگر در سمت فرمانداری بویراحمد ابقاء شد.
قبل از این گفته می‌شد که محمد کاظم نظری فرماندار بویراحمد یکی از گزینه‌های معاونت سیاسی و امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد است. که با ابقای او در فرمانداری بویراحمد به گمانه‌زنی‌ها در باره او پایان داده می‌‍شود، البته برخی از منابع هنوز می‌گویند که نظری معاون سیاسی می‌شود.
 
خبرهای تایید نشده زیادی مبنی بر تغییر فرماندار کهگیلویه وجود دارد.
از محمود مومن‌نسب به عنوان یکی از گزینه‌های اصلی برای مسوولیت فرمانداری کهگیلویه نام برده می‌شود.
بر اساس اطلاعات به دست آمده، عدل هاشمی‌پور نماینده شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده از حضور «مومن نسب» در فرمانداری کهگیلویه رضایت خود را تلویحاً اعلام کرده است.
مرتضی جلال منش و بهادر وحیدی از دیگر گزینه‌های است که در کنار نام «مومن نسب» از آنها اسمی برده می‌شود.
 
به گزارش کبنا، به گفته منابع خبری، عبدالرحیم رحیمی فرماندار گچساران که قرار بود به استانداری کهگیلویه و بویراحمد بیاید، بر اساس معادلات سیاسی صورت گرفته احتمال حضور او در استانداری ضعیف است، گرچه همه چیز به قدرت چانه‌زنی تاجگردون و رضایت علی محمد احمدی استاندار برمی‌گردد، قبل از این گفته بودند در صورتی که تاجگردون رضایت بدهد، عبدالرحیم رحیمی در استانداری، مسوولیت یکی از استانداری‌ها را بر عهده می‌گیرذ. و به احتمال زیاد او جایگزین فتاح محمدی معاون سیاسی و امنیتی استانداری می‌شود. که بر اساس بافت سیاسی این امکان دیگر وجود ندارد.
جعفر گوهرگانی برای جایگزینی مجید محنایی معاون امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد برای مصاحبه به تهران رفته بود.
در صورتی که رحیمی به یاسوج بیاید، اردشیر یاری (معاون آموزش و پرورش استان)، عبدالکریم عبدی‌پور و مرتضی سجادپور از گزینه‌های احتمالی برای جایگزینی عبدالرحیم رحیمی فرماندار فعلی گچساران هستند.
افرادی همانند، ظهیرالدین پورالحسینی نیز برای این مسوولیت مطرح می‌شود.
اما آن چه طور مسلم مشخص است، این است که انتصابات مدیران شورای اداری و معاونین استانداری کهگیلویه و بویراحمد در پشت درب‌های بسته و به دور از چشم رسانه‌ها و تنها در چارچوب و لابی‌های سیاسی انجام می‌گیرد و تا لحظه‌های پایانی هیچ چیزی مشخص نیست.


کد مطلب: 289308

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/289308/نظری-فرمانداری-بویراحمد-ابقا-پوزش-کهگیلویه-خداحافظی-می-کند-تکلیف-گچساران-می-شود-آیا-فتاح-استانداری-می-رود

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1