کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

فرماندار شهرستان چرام مصوبات اولین کارگروه اشتغال را تشریح کرد+عکس

11 آبان 1396 ساعت 20:04


اولین نشست کارگروه اشتغال شهرستان چرام با حضور فرماندار و مدیران برگزار شد
فرماندار چرام در گفت و گو با خبرنگار کبنا چرام مصوبات اولین  نشست کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری این شهرستان را تشریح کرد
داریوش پاداش گفت: ایجاد فرصت های شغلی جدید از مهمترین وظایف کارگروه به شمار می رود که این امر با دلسوزی و برنامه ریزی و نظارت مستمر بر فعالیت ها و تلاش شبانه روزی محقق خواهد شد.

وی بیان کرد:شهرستان چرام به لحاظ منابع زیرزمینی معدن و آب و منابع روزمینی خاک مناسب و کشاورزی بستر مناسبی برای اشتغال و سرمایه گذاری می باشد.
فرماندار چرام با اشاره به اینکه این کارگروه برای اولین بار در شهرستان چرام تشکیل می شود تاکید کرد:ایجاد اشتغال برای جوانان و فارغ التحصیلان از اولویت های دولت تدبیر و امید و استاندار محترم می باشد که می بایست همه مسئولان با فراهم کردن زیرساخت ها و برنامه ریزی دقیق برای اشتغال جوانان عزیز تلاش مضاعف داشته باشند.
رییس کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان چرام افزود: ایجاد فرصت های شغلی جدید از مهمترین وظایف کارگروه به شمار می رود که این امر با دلسوزی و برنامه ریزی و نظارت مستمر بر فعالیت ها و تلاش شبانه روزی محقق خواهد شد.
فرماندار شهرستان چرام با اشاره به مصوبات اولین کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان چرام اظهار داشت:در راستای حمایت از دانش آموختگان , دستگاه های اجرایی شهرستان چرام با لحاظ ملزومات آیین نامه و ضوابط قانونی طرح کارورزی دولت، نسبت به به کار گیری متقاضیان بومی شهرستان اقدام و اهتمام ویژه نمایند.
وی افزود:بانک ها و موسسات مالی با لحاظ ملزومات قانونی خود، تدابیر لازم جهت تسهیل شرایط پرداخت تسهیلات به سرمایه گذاران را معمول و با دستگاه های اجرایی شهرستان چرام همکاری نمایند.
نماینده عالی دولت و رئیس کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری در شهرستان چرام  تاکید کرد: اعضای کارگروه نسبت به شناسایی پتاسیل های اشتغال زای شهرستان در حوزه مدیریتی خود اقدام و جهت برنامه ریزی و هدف گذاری بلند مدت شهرستان در جلسات آتی کارگروه پیشنهاد نمایند.
وی با بیان اینکه کارگروه اشتغال نقش مهمی در ایجاد اشتغال دارد گفت: انتظار می رود این کارگروه به طور فعال و پویا بتواند به وظایف خود عمل کند تا انشاا... شاهد برطرف شدن نقاط ضعف در حوزه اشتغال باشیم.
تصاویر تکمیلی:


گفت و گو:علی یاری زاده


کد مطلب: 289000

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/289000/فرماندار-شهرستان-چرام-مصوبات-اولین-کارگروه-اشتغال-تشریح-عکس

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1