کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

گوهرگانی: با من صحبتی نشده است / چه کسی بازنشستگان را بر علیه «گوهرگانی» تحریک کرد؟ / چه کسی اسیر بداخلاقی هست؟

11 آبان 1396 ساعت 17:20


رئیس جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در خصوص پست معاونت امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با من صحبتی نشده است.
به گزارش کبنا از یاسوج، جعفر گوهرگانی رئیس جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد در واکنش به خبر کبنانیوز مبنی «گوهرگانی حایگزین «مجید محنایی» می‌شود / «نظری» به استاندار می‌رود / گزینه‌های فرمانداری بویراحمد مشخص شد»، اظهار کرد: همچنین خبری نیست و صحبتی در این خصوص با من نشده است.


به گزارش کبنا، روزهای گذشته تیم بازرسی و عملکرد از سوی وزارتخانه جهاد کشاورزی به یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد سفر کرده بود. برخی از منابع در گفت‌وگو با کبنا، اظهار کردند که این تیم برای بررسی عملکرد گوهرگانی و تصمیم گیری در خصوص جایگزینی او به این استان سفر کردند.
برخی از نزدیکان رئیس فعلی جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کردند که به احتمال قوی «جعفر گوهرگانی» در وزارت جهاد کشاورزی مسوولیت مهمی را قبول کند.
هیچ کدام از این خبرها را منابع رسمی تائید نکرده‌اند.
به گزارش کبنا، بعضی از منابع می‌گویند که تجمع بازنشستگان در جلوی محل استانداری کهگیلویه و بویراحمد از قبل برنامه‌ریزی شده و صرفاً برای ایجاد حاشیه و تخریب علیه رئیس جهاد کشاورزی استان صورت گرفت.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز در واکنش به این تجمع بیان کرد: عدم پرداخت مطالبات بازنشستگان جهاد کشاورزی یک گیر قانونی دارد و آقای گوهرگانی تقصیری ندارد، در آموزش و پرورش هم تاخیر چند ساله در پرداخت مطالبات بازنشسته‌ها بوده و در جهاد کشاورزی هنوز یکسال هم نشده و این با پیگیری حل خواهد شد.
او با بیان اینکه پرداخت مطالبات ۱۰ میلیارد تومانی بازنشسته‌های جهاد پول کمی نیست که آقای گوهرگانی بتواند پرداخت کند.
احمدی ادامه داد: برخی بی اطلاعند و برخی هم بی‌اخلاقی می‌کنند و حاشیه‌هایی برای مدیران ایجاد می‌کنند و بازنشستگان عزیز را تحریک به تجمع می‌کنند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه این مشکل با یک گیر قانونی به وجود آمده تاکید کرد که مدیر استانی من هیچ کوتاهی نکرده و الان هم به دنبال فروش اموال هستند تا این مشکل برطرف شود.
به گزارش کبنا، بر اساس سخنان استاندار کهگیلویه و بویراحمد، افرادی بازنشستگان را بر علیه «جعفر گوهرگانی» تحریک کردند، البته نام آن شخص برای این پایگاه خبری مشخص است که مصحلت برای نام بردن از او نیست.
 


کد مطلب: 288772

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/288772/گوهرگانی-صحبتی-نشده-کسی-بازنشستگان-علیه-تحریک-اسیر-بداخلاقی-هست

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1